fa ثبت نام متقاضیان وام شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد دستورالعمل اعلام شروع ثبت‌نام از متقاضیان تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به رؤسای استان ها و واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شد. 2/25/2020 5:59:43 PM 2/25/2020 5:59:40 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801148779_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801148779_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
برای نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸؛

ثبت نام متقاضیان وام شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

دستورالعمل اعلام شروع ثبت‌نام از متقاضیان تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به رؤسای استان ها و واحدهای دانشگاه آزاد ابلاغ شد.
سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 17:59
ثبت نام متقاضیان وام شهریه در دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد
به گزارش خبرگزاری مهر، مجید مشکینی دستورالعمل «اعلام شروع ثبت‌نام از متقاضیان تسهیلات صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» را به رؤسای استان ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش های عمومی و مهارتی (سما) دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی در این دستورالعمل تأکید کرده است: با توجه به بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم درخصوص ثبت نام و پرداخت تسهیلات شهریه نیمسال دوم سال تحصیلی ۹۹-۹۸ و به منظور اعطای تسهیلات بلندمدت با بازپرداخت بعد از فراغت از تحصیل به متقاضیان عزیز، لازم است تمام شعب صندوق رفاه واحدها و مراکز آموزشی و آموزشکده های فنی و حرفه ای سما ضمن رعایت تمام قوانین، ضوابط و مقررات داخلی برابر مفاد بخشنامه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، نسبت به اطلاع‌رسانی مستمر در سایت و اماکن دانشگاهی اقدام کنند.
براساس بندهای این دستورالعمل؛ با توجه به اتصال سامانه تبادل اطلاعات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با سامانه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، پرتال صندوق رفاه دانشجویان از تاریخ ۱۵ بهمن ۹۸ جهت ثبت نام دانشجویان فعال شده است.
همچنین با توجه به تغییرات صورت‌پذیرفته در سامانه صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، ثبت‌نام جهت اخذ تسهیلات صرفاً از طریق ثبت درخواست توسط دانشجو و پرتال آن صندوق به نشانی http://bp.swf.ir صورت می‌گیرد.
در این دستورالعمل آمده است: سهمیه اعتبار لازم جهت تمام واحدها و مراکز آموزشی در سامانه فاز دو تخصیص و فعال شده و مسئولین شعب صندوق واحدها و مراکز دانشگاهی پس از ثبت نام دانشجویان به تأیید و ارسال لیست متقاضیان اقدام کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی