fa برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله دکترا در صورت اعلام آمادگی دانشجو معاون آموزشی دانشگاه تهران از برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله دکترا با دریافت اعلام آمادگی دانشجو در این دانشگاه خبر داد و گفت: حسب مورد چنانچه دانشجو اعلام آمادگی کند ما موظفیم جلسه دفاع از پایان‌ نامه و یا رساله دکترا را با حضور اساتید برگزار کنیم. 2/25/2020 6:05:08 PM 2/25/2020 6:05:05 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون آموزشی دانشگاه تهران اعلام کرد

برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله دکترا در صورت اعلام آمادگی دانشجو

معاون آموزشی دانشگاه تهران از برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله دکترا با دریافت اعلام آمادگی دانشجو در این دانشگاه خبر داد و گفت: حسب مورد چنانچه دانشجو اعلام آمادگی کند ما موظفیم جلسه دفاع از پایان‌ نامه و یا رساله دکترا را با حضور اساتید برگزار کنیم.
سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 18:05
برگزاری جلسات دفاع از پایان‌نامه و رساله دکترا در صورت اعلام آمادگی دانشجو
دکتر سید حسین حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به تعطیلی کلاس‌های درس دانشگاه تهران اظهار کرد: در حال در نظر گرفتن تمهیدات لازم برای برگزاری کلاس‌ها به صورت الکترونیک(مجازی) هستیم و از هفته آینده این کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شود.
وی درباره این‌که تا چه زمانی کلاس‌ها به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود، افزود: حجم کلاس‌های درس بسیار زیاد است اما می‌کوشیم تا با تمهیدات لازم تدابیر مناسبی در این‌باره اتخاذ شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی