fa پیشنهاد اضافه‌شدن الگوی مشاوره و هدایت شغلی در طرح "سرباز ماهر" نشست مشترک مسوولان آموزش و سازمان ستفای جهاددانشگاهی و متولیان مهارت‌آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح با محوریت پیشنهاد طراحی الگوی مشاوره و هدایت شغلی در طرح "سرباز ماهر" برگزار شد. 2/25/2020 6:20:07 PM 2/25/2020 6:20:01 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
در نشست مشترک مورد تاکید قرار گرفت

پیشنهاد اضافه‌شدن الگوی مشاوره و هدایت شغلی در طرح "سرباز ماهر"

نشست مشترک مسوولان آموزش و سازمان ستفای جهاددانشگاهی و متولیان مهارت‌آموزی سربازان ستاد کل نیروهای مسلح با محوریت پیشنهاد طراحی الگوی مشاوره و هدایت شغلی در طرح "سرباز ماهر" برگزار شد.
سه‌شنبه 6 اسفند 1398 ساعت 18:20
پیشنهاد اضافه‌شدن الگوی مشاوره و هدایت شغلی در طرح "سرباز ماهر"
به گزارش  ایسنا، این نشست ۳ اسفندماه با حضور سردار سید مهدی فرحی، فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد کل نیرو های مسلح و مسوولان قرارگاه با دکتر بیجندی، معاون آموزشی و سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اشتغال دانش آموختگان جهاد دانشگاهی، مدیران کل حوزه آموزش و ستفا و رییس و معاون موسسه آموزش عالی علمی کاربردی جهاددانشگاهی  برگزار شد.
در ابتدا ی این نشست دکتر بیجندی ضمن تشریح طرح ملی نظام هدایت شغلی دانشجویان و دانش‌آموختگان،  این طرح را در راستای ماموریت‌های محوله شورای عالی انقلاب فرهنگی به جهاد دانشگاهی و با کارفرمایی سازمان برنامه و بودجه و در مرحله انجام اصلاحات و تایید نهایی و شامل دو فاز مطالعاتی و پایلوت معرفی کرد.
در ادامه فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه، ضمن استقبال از این طرح خواستار باز طراحی و اجرای طرح برای تمامی سربازان از مقطع دیپلم تا دکتری در دوران خدمت سربازی و بر اساس سیاست ها، اهداف و برنامه های طرح سرباز ماهر شد.
براین اساس؛ به منظور باز طراحی مدل جلسات کارشناسی بین تیم کارشناسان جهاد دانشگاهی و قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح جلساتی به طور مستمر و فشرده برگزار، تا مقدمات باز طراحی، بازنگری فرآیند ها و پیاده سازی آن به صورت پایلوت فراهم شود.
بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، در صورت حصول نتایج مورد نظر، این طرح به صورت سراسری در تمامی پادگان‌های آموزشی کشور برای کارکنان وظیفه اجرایی می شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی