fa دانشگاه‌ها یک هفته دیگر تعطیل خواهند بود رئیس ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا:رئیس ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا از تصویب تعطیلی تمامی مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی در ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا خبر داد. 2/29/2020 1:52:24 PM 2/29/2020 1:52:17 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه‌ها یک هفته دیگر تعطیل خواهند بود

رئیس ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا:رئیس ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا از تصویب تعطیلی تمامی مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی در ستاد ملی مدیریت و پیشگیری کرونا خبر داد.
پنج‌شنبه 8 اسفند 1398 ساعت 13:52
دانشگاه‌ها یک هفته دیگر تعطیل خواهند بود
به گزارش  مهر، دکتر سعید نمکی عصر امروز در حاشیه جلسه کمیته ملی مبارزه با کرونا که با حضور وزیر علوم برگزار شد، درباره تعطیلی دانشگاهها گفت: از آنجا که دانشجویان یک هفته است که نزد خانواده های خود در شهرهای دیگر بازگشته اند و برای ما سخت است که در بازگشت تشخیص دهیم چه کسی آلوده است و چه کسی نیست، تصمیم گرفتیم که یک هفته دیگر تعطیل شوند.
وی افزود: البته این تصمیم باید به تأیید و امضای رئیس جمهور هم برسد.
وزیر بهداشت گفت: قرار شد اساتید در دانشگاههای دولتی و غیر دولتی به مدت یک هفته به محل کار بیایند و دروس آموزشی را از راه دور و مجازی به دانشجویان ارائه دهند.
وی افزود: در اصل دانشگاه تعطیل نمی شود دانشجویان می توانند یک هفته دیگر حضور نداشته باشند در کلاس و آموزش ها را از راه دور دریافت کنند تا ما شبهه نقل و انتقال ویروس را به درون کلاس و خوابگاه نداشته باشیم.
وزیر بهداشت در خصوص تعطیلی مدارس افزود: جمعه شب درباره تعطیلی مدارس اطلاع رسانی می‌کنیم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی