fa زمان جدید حذف و تعویض دروس نیمسال دوم 99-1398 دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: با توجه به تعطیلی اخیر دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای مساعدت هرچه بیشتر با دانشجویان، زمان جدید برای حذف و تعویض دروس نیمسال دوم 99-1398 اعلام شد. 3/9/2020 12:22:50 PM 3/9/2020 12:22:42 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

زمان جدید حذف و تعویض دروس نیمسال دوم 99-1398 دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس گفت: با توجه به تعطیلی اخیر دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای مساعدت هرچه بیشتر با دانشجویان، زمان جدید برای حذف و تعویض دروس نیمسال دوم 99-1398 اعلام شد.
شنبه 17 اسفند 1398 ساعت 12:22
زمان جدید حذف و تعویض دروس نیمسال دوم 99-1398 دانشگاه تربیت مدرس اعلام شد
محمد حسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت گوبا خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به اعلام زمان جدید حذف و تعویض دروس نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ گفت: با توجه به تعطیلی اخیر دانشگاه ها به دلیل شیوع ویروس کرونا و برای مساعدت هرچه بیشتر با دانشجویان، زمان جدید برای حذف و تعویض دروس نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ اعلام شد.
* روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه ۹۸ حذف و تعویض دروس که غیر قابل تمدید است
وی افزود: بر اساس اعلام مدیریت آموزشی دانشگاه و با توجه به ضرورت تداوم فعالیت های آموزشی دانشگاه طبق تقویم آموزشی، پس از رایزنی با روسای ادارات آموزش، روزهای دوشنبه و سه شنبه ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه ۹۸ به عنوان بازه زمانی غیر قابل تمدید حذف و تعویض دروس نیمسال دوم ۹۹-۱۳۹۸ تعیین شده است.
* مدیران گروه ها و همکاران اداره آموزش دانشکده ها پاسخگوی سوالات دانشجویان باشند
نصرتی تصریح کرد: از مدیران گروه ها و همکاران اداره آموزش دانشکده ها در خواست می شود به نحوه شایسته پاسخگوی سوالات و درخواست های احتمالی دانشجویان در مهلت تعیین شده باشند و نظارت و اطلاع رسانی لازم به گروههای آموزشی و آن دسته از دانشجویان که در مهلت مقرر (۴ و ۵ اسفند ۹۸) موفق به حذف و تعویض دروس نشده اند با دقت و در اسرع وقت انجام پذیرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی