fa تقدیر رئیس جمهور از برنامه‌های مهارت‌افزایی و اشتغال‌پذیری دانشجویان رئیس جمهوری در نامه‌ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از مجموعه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای مهارت‌افزائی و اشتغال‌پذیری دانشجویان دوره‌های کارشناسی قدردانی کرد. 3/9/2020 12:32:58 PM 3/9/2020 12:32:51 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

تقدیر رئیس جمهور از برنامه‌های مهارت‌افزایی و اشتغال‌پذیری دانشجویان

رئیس جمهوری در نامه‌ای به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، از مجموعه تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده در راستای مهارت‌افزائی و اشتغال‌پذیری دانشجویان دوره‌های کارشناسی قدردانی کرد.
شنبه 17 اسفند 1398 ساعت 12:32
تقدیر رئیس جمهور از برنامه‌های مهارت‌افزایی و اشتغال‌پذیری دانشجویان
به گزارش ایسنا، اداره کل روابط عمومی وزارت علوم اعلام کرد پس از ارائه گزارش دکتر منصور غلامی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به رئیس جمهوری در قالب «برنامه‌های مهارت‌افزائی و اشتغال‌پذیری دانشجویان دوره‌های کارشناسی»، مراتب «تشکر رئیس جمهور از تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های انجام شده» از سوی رئیس دفتر و سرپرست نهاد ریاست جمهوری به وزیر علوم ابلاغ شد.
گزارش تفصیلی یادشده در محورهای: «ایجاد تغییرات اساسی در فرایند تحصیل»، «اجرای برنامه‌های توسعه مهارت، برنامه‌ریزی و هدایت شغلی دانش‌آموختگان» و «اقدامات پشتیبانی و با هدف تحقق اثربخش‌تر طرح جامع مهارت‌افزایی» تنظیم و ارائه شده بود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی