fa کارانه کادر درمان پذیرنده بیماران کووید 19 دو برابر پرداخت می‌شود رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تسهیل در فرآیند کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را ابلاغ کرد. 3/10/2020 4:46:36 PM 3/10/2020 4:46:26 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/08/1808193321_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/08/1808193321_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
بخشنامه "تسهیل در فرآیند کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا" در دانشگاه آزاد اسلامی؛

کارانه کادر درمان پذیرنده بیماران کووید 19 دو برابر پرداخت می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بخشنامه تسهیل در فرآیند کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا را ابلاغ کرد.
سه‌شنبه 20 اسفند 1398 ساعت 16:46
کارانه کادر درمان پذیرنده بیماران کووید 19 دو برابر پرداخت می‌شود
در این بخشنامه مقرر شد به منظور قدردانی از زحمات کادر درمانی خدوم شاغل در مراکز درمانی دانشگاه آزاد اسلامی که نسبت به پذیرش بیماران مبتلا به کووید19 اقدام می‌کنند، کارانه ویژه کادر درمانی که در ارتباط مستقیم با این بیماران هستند، به میزان دوبرابر محاسبه و پرداخت شود.
به گزارش ایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی بخشنامه «تسهیل در فرآیند کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا» را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با عنایت به ضرورت کنترل و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و به منظور تسهیل این فرآیند در مراکز درمانی دانشگاه و پیرو بخشنامه شماره 79294/10 مورخ 98/12/5، موارد زیر را ابلاغ کرد:
1- کمیته کنترل بحران شیوع بیماری کووید 19 در هر یک ­از مراکز درمانی دانشگاه به ریاست رئیس بیمارستان تشکیل شود.
2- همچنین کمیسیون معاملات استان موظف است با تشکیل جلسات فوق‌العاده تسهیل لازم در جهت تسریع انجام معاملات جهت تأمین اقلام ضروری جهت درمان، کنترل و پیشگیری از شیوع کرونا تا سقف ریالی نصاب معاملاتی استان به عمل آورد. در مواردی که به تشخیص کمیته کنترل بحران بیمارستان، نیاز به ترک مناقصه موضوع بند 10 ماده 8 آیین‌نامه معاملات، طبق تبصره بند ت ماده 14 اساسنامه، اختیار رئیس دانشگاه در این موارد به رئیس استان تفویض می‌شود.
3- به منظور قدردانی از زحمات کادر درمانی خدوم شاغل در مراکز درمانی دانشگاه آزاد اسلامی که نسبت به پذیرش بیماران مبتلا به کووید19 اقدام می‌کنند، کارانه ویژه کادر درمانی که در ارتباط مستقیم با این بیماران هستند، به میزان دوبرابر محاسبه و پرداخت شود.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، رؤسای استان­‌ها علاوه بر اعتبار درنظر گرفته شده که برای تأمین ملزومات ضروری در نظر گرفته شده است، مسئولیت تأمین اعتبارات لازم جهت اجرای این بخشنامه از منابع استانی را داشته و معاونان توسعه منابع سلامت واحدهای دانشگاهی مکلف به نهایت همکاری جهت تأمین و تخصیص اعتبار و پشتیبانی لازم برای اجرای مصوبات کمیته مذکور هستند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی