fa تصمیم‌گیری درباره مدت ترم تحصیلی جاری بعد از نیمه فروردین ۹۹ معاون وزیر علوم گفت: در صورت تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای ادامه تعطیلی دانشگاه‌ها بعد از نیمه دوم فروردین ۹۹، احتمال افزایش مدت ترم تحصیلی جاری وجود دارد. 3/15/2020 4:46:08 PM 3/15/2020 4:46:05 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801192337_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801192337_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

تصمیم‌گیری درباره مدت ترم تحصیلی جاری بعد از نیمه فروردین ۹۹

معاون وزیر علوم گفت: در صورت تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا برای ادامه تعطیلی دانشگاه‌ها بعد از نیمه دوم فروردین ۹۹، احتمال افزایش مدت ترم تحصیلی جاری وجود دارد.
یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 16:46
تصمیم‌گیری درباره مدت ترم تحصیلی جاری بعد از نیمه فروردین ۹۹
علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، درباره وضعیت ترم تحصیلی در دانشگاه‌ها در سال ۹۹ در شرایط شیوع ویروس کرونا در کشور، گفت: فعلا که دانشگاه‌ها تا نیمه فروردین تعطیل است و وضعیت بازگشایی یا ادامه تعطیلی کلاس های حضوری دانشگاه‌ها بعد از نیمه فروردین هم به شرایط کشور در کنترل ویروس کرونا بستگی دارد.
وی گفت: اگر مردم دستورالعمل‌های پیشگیری از ویروس کرونا را رعایت کنند و ویروس کرونا در کشور کنترل شود و در نتیجه در نیمه دوم فروردین ۹۹ ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا تصمیم به بازگشایی دانشگاه‌ها در کشور بگیرد، فعالیت کلاس‌های حضوری از سر گرفته می‌شود و احتمالا نیازی به تمدید ترم تحصیلی جاری نیست.
*شرط ادامه تعطیلی دانشگاه‌ها
خاکی صدیق ادامه داد: اما اگر در صورتی که مردم دستورالعمل‌های پیشگیری از ویروس کرونا را رعایت نکنند و ویروس کرونا در کشور کنترل نشود و تصمیم ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا ادامه تعطیلی دانشگاه‌ها در کشور باشد، بسته به مدت زمان تعطیلی، احتمال تمدید ترم تحصیلی جاری وجود دارد.
در نهایت وضعیت تعطیلی یا فعالیت کلاس ‌های حضوری در دانشگاه‌ها در نیمه دوم فروردین و با نظر ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا مشخص خواهد شد و وزارت علوم تابع نظر این ستاد در بازگشایی دوباره کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی