fa ابلاغ مصوبات معاونت پرستاری به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور معاون پرستاری وزارت بهداشت سه مصوبه مربوط به ارائه خدمات کادر پرستاری به بیماران مبتلا به کرونا را به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی ابلاغ کرد. 3/15/2020 4:46:30 PM 3/15/2020 4:46:27 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

ابلاغ مصوبات معاونت پرستاری به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

معاون پرستاری وزارت بهداشت سه مصوبه مربوط به ارائه خدمات کادر پرستاری به بیماران مبتلا به کرونا را به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی ابلاغ کرد.
یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 16:46
ابلاغ مصوبات معاونت پرستاری به دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور
به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، مریم حضرتی، معاون پرستاری وزیر بهداشت سه مصوبه  را به دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی جهت اجرا ابلاغ کرد.
 وی گفت: با توجه به ضرورت پیشگیری از انتقال عفونت و قطع زنجیره مذکور،  مصوبه اول مربوط به ایجاد امکان قرنطینه و اقامت پرستاران متقاضی در مکان مناسب است.
معاون پرستاری وزارت بهداشت افزود: با توجه به شیفت‌های غیر متعارف برای پرستاران و همچنین خستگی مفرط ناشی از کار با بیماران مبتلا در بیمارستان‌های ریفرال، باید میان وعده‌ای مناسب  در ساعات متناسب با شیفت کاری پرستاران در نظر گرفته شود.
حضرتی ادامه داد: مصوبه سوم مربوط به انجام انواع نمونه برداری می‌شود و با توجه به اینکه انواع نمونه برداری، بخشی از شرح وظایف کارشناسان آزمایشگاه است، در شرایط فعلی و به منظور کاهش مصرف تجهیزات حفاظت فردی و افزایش دقت کار، نمونه برداری صرفاً در ساعت مشخصی از روز و توسط یک کارشناس مجرب آزمایشگاه انجام پذیرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی