fa وزارت مخابرات هند به کارمندان این کشور ابزار دورکاری داد با توجه به شیوع ویروس کرونا و دورکاری اجباری هزاران کارمند دولت هند، وزارت مخابرات این کشور از طراحی نرم افزارها و ابزاری به منظور تسهیل دورکاری خبر داد. 3/15/2020 4:50:47 PM 3/15/2020 4:50:40 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت مخابرات هند به کارمندان این کشور ابزار دورکاری داد

با توجه به شیوع ویروس کرونا و دورکاری اجباری هزاران کارمند دولت هند، وزارت مخابرات این کشور از طراحی نرم افزارها و ابزاری به منظور تسهیل دورکاری خبر داد.
یکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت 15:50
وزارت مخابرات هند به کارمندان این کشور ابزار دورکاری داد
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسین ایج، این ابزار دورکاری در اختیار تمامی کارمندان بخش دولتی و حتی بخش خصوصی قرار می‌گیرد که بر اساس دستور دولت باید تا تاریخ ۳۰ آوریل یعنی در حدود ۴۵ روز فعالیت‌های خود را از منزل انجام دهند.
علاوه بر تأمین نرم افزارها و برنامه‌های مختلف مورد نیاز کارکنان دولت به منظور دورکاری، مقامات این کشور برخی قوانین سختگیرانه مرتبط را نیز تغییر داده اند. به عنوان مثال، دولت دیگر در مورد استفاده از نرم افزارهای وی پی ان که برخی شرکت‌ها از آنها برای راه اندازی شبکه‌های ایمن ارتباطی مجازی بهره می‌گرفتند، سخت گیری نمی‌کند و مدیران شرکت‌ها به تشخیص خود می‌توانند از هر نرم افزار وی پی ان که برای پیشبرد امور خود مناسب تشخیص می‌دهند استفاده کنند. تا پیش از این شرکت‌ها و نهادهای دولتی باید تنها از وی پی ان های مورد تأیید دولت استفاده می‌کردند. علت این مساله نگرانی‌های امنیتی عنوان شده بود.
اگر چه فناوری وی پی ان در اصل برای اتصال ایمن و از راه دور کارکنان مؤسسات و شعب ادارات مختلف به منابع تحت شبکه آنها طراحی شده، اما برخی افراد در هند از آن برای مخفی کردن هویت خود و فعالیت‌های غیرقانونی استفاده می‌کنند.
در عین حال وزارت مخابرات هند هشدار داده که جلوی سواستفاده از شرایط جدید را می‌گیرد و اگر اثبات شود افراد از وی پی ان ها برای فعالیت‌های غیرقانونی استفاده کرده اند به ازای هر تخلف تا ۱۲ دلار جریمه برای آن در نظر گرفته می‌شود. شرکت‌های متخلف نیز جریمه شده و امکان استفاده آزادانه از وی پی ان را از دست خواهند داد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی