fa توصیه‌های رتبه برتر به داوطلبان کنکور ۱۴۰۰/ تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردم رضا ابراهیمی گفت: تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردم و از تعویق یک و نیم ماهه کنکور برای مرور و تثبیت هرچه بیشتر مباحث بهره گرفتم. 10/27/2020 8:48:10 AM 10/27/2020 8:47:56 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/20/10/2010126635_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/20/10/2010126635_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

توصیه‌های رتبه برتر به داوطلبان کنکور ۱۴۰۰/ تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردم

رضا ابراهیمی گفت: تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردم و از تعویق یک و نیم ماهه کنکور برای مرور و تثبیت هرچه بیشتر مباحث بهره گرفتم.
سه‌شنبه 6 آبان 1399 ساعت 08:48
توصیه‌های رتبه برتر به داوطلبان کنکور ۱۴۰۰/ تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردم

رضا ابراهیمی، رتبه ۴ کنکور گروه زبان‌های خارجی آزمون سراسری سال ۹۹ در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزشی و پژوهشی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه توصیه‌ام به داوطلبان کنکور ۱۴۰۰ تلاش شبانه‌روزی با روحیه خستگی‌ناپذیری است، گفت: داوطلبان کنکور باید خود را باور کنند و از حاشیه‌های پیرامون خود فاصله بگیرند.

وی ادامه داد: بنده سال آخر دبیرستان برای کسب رتبه تک رقمی در کنکور درس می‌خواندم و روزهای تعطیل ۱۰ تا ۱۱ ساعت مطالعه می‌کردم؛ همچنین در مدارس سمپاد به تحصیل پرداختم و از مؤسسات آزمون‌های آموزشی استفاده کردم.

تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردم

رتبه ۴ کنکور گروه زبان‌های خارجی آزمون سراسری سال ۹۹ با اشاره به تأثیر کرونا بر درس خواندن گفت: تهدید کرونا را به فرصت تبدیل کردم و از تعویق یک و نیم ماهه کنکور برای مرور و تثبیت هرچه بیشتر مباحث بهره گرفتم.

ابراهیمی با بیان اینکه خانواده در موفقیتم در کنکور نقش داشتند، افزود: خانواده از نظر مادی و روحی پشت و پناهم بودند و همیشه با یادآوری سختی‌های گذشته و آینده روشن و اهداف بلندم به بنده انگیزه می‌دادند.

وی با بیان اینکه علاقه‌مند تحصیل در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران هستم، عنوان کرد: خبر قبولی در آزمون سراسری و رتبه تک رقمی شدن را از طریق پیام‌های دوستانم دریافت کردم.




fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی