fa محتوای آموزشی الکترونیکی دوره‌های کوتاه‌مدت در دانشگاه آزاد اسلامی تولید می‌شود مدیرکل دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تولید محتوای آموزشی الکترونیکی دوره‌های کوتاه‌مدت برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد. 12/27/2021 4:57:29 PM 12/27/2021 4:47:56 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/21/12/2112102380_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/21/12/2112102380_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

محتوای آموزشی الکترونیکی دوره‌های کوتاه‌مدت در دانشگاه آزاد اسلامی تولید می‌شود

مدیرکل دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: تولید محتوای آموزشی الکترونیکی دوره‌های کوتاه‌مدت برای نخستین بار در دانشگاه آزاد اسلامی صورت می‌گیرد.
چهارشنبه 3 آذر 1400 ساعت 16:47
محتوای آموزشی الکترونیکی دوره‌های کوتاه‌مدت در دانشگاه آزاد اسلامی تولید می‌شود

سمیه قدیری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اظهار کرد: دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای دستیابی به اهداف سند تحول و تعالی دانشگاه و اجرایی کردن سیاست‌ها و مأموریت‌های سازمانی خود مبنی بر توسعه توانمندی‌های منابع انسانی، دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی شغلی، محتوای آموزشی الکترونیکی تولید می‌کند.

مدیرکل دفتر توانمندسازی و مهارت‌های کاربردی دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر لزوم بهره‌مندی از زیرساخت‌های فناوری و ارتباطات در نظام یاددهی و یادگیری و پیروی از روش‌های نوین آموزشی گفت: با توجه به فضای کنونی کشور و مواجهه با همه‌گیری بیماری کرونا، نقش آموزش‌های مجازی و بهره‌گیری از منابع و سخت‌افزارهای الکترونیکی بیش از پیش پررنگ شده است.

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی از پتانسیل بسیار ارزشمند اعضای هیئت‌علمی برخوردار است که با توجه به نقش توسعه‌ای اعضای هیئت‌علمی در پیشبرد اهداف کلان دانشگاه و الگوهای فرهنگی جامعه به‌خصوص جوانان، همچنین نقش‌آفرینی آن‌ها در حرکت به‌سوی توسعه پایدار و دستیابی به دانشگاه فناور، استفاده بهینه از این ظرفیت گرانبها نقش بسزایی در ارتقای کیفی آموزش‌های کوتاه‌مدت دانشگاه خواهد داشت.

قدیری ادامه داد: تولید محتوای آموزشی الکترونیکی برای اولین بار در سطح دانشگاه آزاد اسلامی اتفاق افتاده است که از طریق فراخوان عمومی به‌ تمامی اعضای هیئت‌علمی، اساتید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و سایر متخصصان در حوزه‌های آموزشی مختلف اطلاع‌رسانی شده است. تولید محتوای آموزشی الکترونیکی در قالب ساخت فیلم، انیمیشن، موشن‌گرافی و .... صورت خواهد پذیرفت و فرصت مناسبی است که بستر همکاری افراد در برنامه‌های آتی دفتر در زمینه طراحی برنامه درسی، محتوای آموزشی و نیز تدریس دوره‌های آموزشی کوتاه‌مدت ملی و بین‌المللی مهیا شود.




fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی