fa زرین آمیزی در گفت‌وگو با آنا: آمار داوطلبان کنکور دکتری به بیش از ۱۷۵ هزار نفر رسید/ ۱۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۱۷۵ هزار نفر در آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۱ خبر داد. 12/27/2021 5:01:02 PM 12/27/2021 5:00:51 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/21/12/2112157409_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/21/12/2112157409_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

زرین آمیزی در گفت‌وگو با آنا: آمار داوطلبان کنکور دکتری به بیش از ۱۷۵ هزار نفر رسید/ ۱۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از ثبت‌نام بیش از ۱۷۵ هزار نفر در آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۱ خبر داد.
دوشنبه 6 دی 1400 ساعت 17:00
زرین آمیزی در گفت‌وگو با آنا: آمار داوطلبان کنکور دکتری به بیش از ۱۷۵ هزار نفر رسید/ ۱۰ دی‌ماه؛ آخرین مهلت ثبت‌نام

فاطمه زرین‌آمیزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به ثبت‌نام کنکور ۱۴۰۱ اظهار کرد: جاماندگان کنکور دکتری ۱۴۰۱ تا روز ۱۰ دی‌ماه فرصت دارند که با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور ثبت‌نام کنند.

وی افزود: بر اساس آخرین آمار گزارش شده در مهلت مجدد در نظر گرفته شده ۳ هزار و ۶۵۴ نفر ثبت‌نام کرده‌اند که با احتساب این افراد داوطلبان کنکور دکتری به ۱۷۵ هزار و ۶۶۶ نفر می‌رسد.

سخنگوی سازمان سنجش با بیان اینکه جاماندگان کنکور دکتری سال ۱۴۰۱ برای ثبت‌نام باید هزینه اضافه‌تر پرداخت کنند، گفت: هزینه ثبت‌نام با تأخیر حسب مصوبه هیئت‌وزیران ۳ میلیون و ۷۷۷ هزار ریال (۳۷۷ هزار و ۷۰۰ تومان) است که به حساب خزانه واریز می‌شود. این هزینه شامل مجموع هزینه‌های ثبت‌نام در بازه زمانی مقرر به مبلغ ۲ میلیون و ۸۵ هزار ریال (۲۰۸ هزار و ۵۰۰ تومان) و ثبت‌نام برای متأخرین به مبلغ یک میلیون و ۶۸۰ هزار ریال (۱۶۸ هزار تومان) و خدمات پیام کوتاه به مبلغ ۱۲ هزار ریال است.

زرین‌آمیزی اعلام کرد: آزمون ورودی مقطع دکتری نیمه‌متمرکز (Ph.D) سال ۱۴۰۱ به منظور پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، نوبت دوم، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی در روز جمعه ۶ اسفند ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.




fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی