fa جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از مردادماه آغاز می‌شود رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز روند جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه در مردادماه خبر داد. 7/15/2018 11:16:16 PM 7/15/2018 11:15:49 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801125825_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801125825_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
دکتر فرهاد رهبر:

جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از مردادماه آغاز می‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از آغاز روند جذب اعضای هیات علمی این دانشگاه در مردادماه خبر داد.
یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 23:16
جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از مردادماه آغاز می‌شود
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر فرهاد رهبر، ظهر امروز پس از برگزاری جلسه هیات رئیسه دانشگاه، از مرکز گزینش سازمان مرکزی دانشگاه بازدید کرد.
وی با قدردانی از تلاش‌های کارکنان این حوزه، گفت: خوشحالم که امروز در جمع شما حضور دارم. همه ما به اهمیت کار گزینش واقف هستیم. این حوزه یکی از ارکان اصلی همه مجموعه‌ها به ویژه دانشگاه‌هاست.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اهمیت گزینش در دانشگاه‌ها گفت: گزینش از این جهت در دانشگاه‌ها از اهمیت بیشتری برخوردار است که خروجی و محصول دانشگاه، دانشجویان هستند و اگر نظارت دقیقی بر اساتید و اعضای هیات علمی وجود نداشته باشد، خروجی دانشگاه‌ها مطلوب نخواهد بود.
رهبر در پایان با اشاره به آغاز جذب اعضای هیات علمی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی گفت: با توجه به اینکه روند جذب اعضای هیات علمی در دانشگاه از مردادماه آغاز خواهد شد، دفتر مرکزی گزینش می‌تواند با تمرکززدایی و تفویض اختیار به معتمدان خود در استان‌ها، نظارت دقیقی بر جذب اعضای هیات علمی جدید داشته باشد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی