fa آزمون زبان انگلیسی پیشرفته ۲۴ آبان برگزار می شود صد و سی و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A۲۰۱۸) صبح روز پنجشنبه ۲۴ آبان ۹۷ در شهر تهران برگزار خواهد شد. 11/16/2018 7:31:31 PM 11/16/2018 7:31:01 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

آزمون زبان انگلیسی پیشرفته ۲۴ آبان برگزار می شود

صد و سی و دومین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته (Tolimo:E-A۲۰۱۸) صبح روز پنجشنبه ۲۴ آبان ۹۷ در شهر تهران برگزار خواهد شد.
دوشنبه 21 آبان 1397 ساعت 19:31
آزمون زبان انگلیسی پیشرفته ۲۴ آبان برگزار می شود
به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،‌ برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون از روز سه‌شنبه ۲۲ آبان بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی  www.sanjesh.org قرار می‌گیرد تا داوطلبان بتوانند با وارد کردن اطلاعات خود شامل: شماره پرونده، نام و نام‌ خانوادگی، سال تولد و شماره کارت ملی نسبت به پرینت آن اقدام کنند.
براساس این گزارش،‌ هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه کند. چنانچه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده کردند، می‌توانند در روز چهارشنبه ۲۳ آبان صبح از ساعت ۸ تا ۱۲ و بعدازظهر از ساعت ۱۴ تا ۱۷ با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه کرده و اشکال احتمالی کارت خود را اصلاح و رفع کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی