fa نباید استخدام را فقط در حیطه دولت ببینیم معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایجاد مشاغل جدید در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان توسط بخش‌خصوصی یک ضرورت است. 3/12/2018 3:51:51 PM 3/12/2018 3:51:48 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده:

نباید استخدام را فقط در حیطه دولت ببینیم

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ایجاد مشاغل جدید در حوزه شرکت‌های دانش‌بنیان توسط بخش‌خصوصی یک ضرورت است.
دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 15:51
نباید استخدام را فقط در حیطه دولت ببینیم
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، معصومه ابتکار در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی شرکت‌های خصوصی و دانش‌بنیان بعدازظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آزمون یک اقدام ارزشمند در ارتباط با شرکت‌های خصوصی است. یقینا این رویکرد که ما باید امروز در حوزه دانش‌بنیان توسط بخش خصوصی ایجاد اشتغال کنیم، یک ضرورت است.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده گفت: ما نباید فقط شغل و استخدام را در حیطه دولت ببینیم، آنطور که به من اعلام شده حدود 45 درصد متقاضیان این آزمون افراد تحصیلکرده از حوزه‌های مختلف هستند و این نشان می‌دهد که تحصیلکردگان در حال حرکت به سوی بخش‌خصوصی هستند.
وی اضافه کرد: امیدواریم این روند افزایش پیدا کند و شرکت‌های دانش‌بنیان بتوانند نیروهای توانمند بیشتری را برای خود استخدام کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی