fa نخبگان علمی سربازی خود را در شرکت های دانش بنیان می گذرانند معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نخبگان علمی در صورت داشتن شرایط لازم می توانند خدمت وظیفه خود را در شرکت های دانش بنیان به انجام رسانند. 12/28/2018 9:08:44 PM 12/28/2018 9:08:22 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

نخبگان علمی سربازی خود را در شرکت های دانش بنیان می گذرانند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نخبگان علمی در صورت داشتن شرایط لازم می توانند خدمت وظیفه خود را در شرکت های دانش بنیان به انجام رسانند.
چهارشنبه 5 دی 1397 ساعت 21:08
نخبگان علمی سربازی خود را در شرکت های دانش بنیان می گذرانند
به گزارش خبرنگارمهر، دکترمحسن  تفقدی صبح چهارشنبه با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی،  معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف تسهیل زیست بوم کسب و کارهای دانش بنیان،  برنامه هایی را در زمینه تسهیلات سربازی اعضای فعال در شرکت های دانش بنیان و  واحدهای فناور در قالب دو طرح اجرا می کند.
وی افزود: در نخستین طرح افراد نخبه و مستعد  در صورت احراز شرایط و کسب امتیاز های مصوب، خدمت  سربازی خود را از طریق معرفی به مرکز نخبگان نیروهای مسلح و در قالب انجام پروژه‌ای تحقیقاتی برای یکی از صنایع  دفاعی و کشوری  طی می کنند.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مشهد بیان کرد: همچنین در طرح دوم  نیز افراد مشمول واجد شرایط،  به‌جای گذراندن دوره سربازی صرفاً در مراکز دفاعی و دولتی، می‌توانند خدمت سربازی خود را به عنوان  امریه  در یکی شرکت‌های دانش‌بنیان بگذرانند.
 تفقدی اظهارکرد: اطلاعات و جزییات مربوط به این طرح  در سامانه شرکت‌ها و موسسات  دانش‌بنیان به آدرسdaneshbonyan.ir  قابل دسترسی است و متقاضیان می‌توانند اطلاعات کاملی را با مراجعه به این سامانه کسب کنند. همچنین افراد متقاضی و واجد شرایط برای استفاده از این تسهیلات باید به سامانه سینا به آدرسsina.bmn.ir مراجعه کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی