fa پنجمین کشور تولیدکننده نیروی انسانی مهندس هستیم رئیس هیات مدیره انجمن آموزش مهندسی ایران گفت: کشور ایران در دنیا پنجمین تولیدکننده نیروی انسانی مهندس بعد از کشورهای چین ،‌هند، روسیه و آمریکا که چندین برابر بیشتر از ما جمعیت دارد، است. 1/9/2019 3:40:04 PM 1/9/2019 3:39:52 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس هیات مدیره انجمن آموزش مهندسی ایران:

پنجمین کشور تولیدکننده نیروی انسانی مهندس هستیم

رئیس هیات مدیره انجمن آموزش مهندسی ایران گفت: کشور ایران در دنیا پنجمین تولیدکننده نیروی انسانی مهندس بعد از کشورهای چین ،‌هند، روسیه و آمریکا که چندین برابر بیشتر از ما جمعیت دارد، است.
دوشنبه 17 دی 1397 ساعت 15:39
پنجمین کشور تولیدکننده نیروی انسانی مهندس هستیم
به گزارش بازارکار به نقل از خبرگزاری فارس، رضا فرجی دانا رئیس هیات مدیره انجمن آموزشی مهندسی ایران افزود: ما باید از ظرفیت مهندسان در توسعه کشور استفاده کنیم چرا که امروز ما بیشتر از هر زمان دیگری نیاز به مهندسان نخبه داریم تا بتوانیم در رشد و شکوفایی و همچنین توسعه کشور از این افراد بهره بریم.
وی ادامه داد: مهندسان ما باید برای توسعه کشور وارد صنایع و مراکز صنعتی ما بشوند و با تعقیب و تحول اساسی و رو به رشدی جایگاه ایران را ارتقا دهند. این در حالی است که ما سالانه تعداد بسیاری فارغ‌التحصیل رشته‌های مهندسی در سراسر دانشگا‌ه‌های کشور داریم و باید با برنامه‌ریزی و یک طرح اجرایی نسبت به جذب این افراد در مراکز مختلف صنعت، کشاورزی و علمی استفاده کنیم.
وی اضافه کرد: بدون شک با استفاده از مهندسان ایرانی ما می‌توانیم در مدت زمان کمی به شرایط مطلوب برسیم. چرا که بسیاری از مهندسان ما به کشورهای دیگر رفته و در مراکز مختلف مشغول به کار می‌شوند. یکی از راه‌های توسعه کشور استفاده از ظرفیت‌ افراد نخبه در حوزه‌های مختلف علمی است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی