fa کامل اجرا نشدن طرح تحول نظام سلامت از مشکلات پرستاران است مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: اجرایی نشدن کامل طرح تحول نظام سلامت یکی از مشکلات اساسی جامعه پرستاری است. 1/12/2019 4:28:41 PM 1/12/2019 4:28:24 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

کامل اجرا نشدن طرح تحول نظام سلامت از مشکلات پرستاران است

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین گفت: اجرایی نشدن کامل طرح تحول نظام سلامت یکی از مشکلات اساسی جامعه پرستاری است.
شنبه 22 دی 1397 ساعت 16:28
کامل اجرا نشدن طرح تحول نظام سلامت از مشکلات پرستاران است
معصومه مرادیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت، وزارت بهداشت را مکلف به اجرای این طرح کرده بود که به علت عدم تامین منابع مالی مورد نظر، به طور کامل اجرایی نشد.
وی با بیان اینکه مشکلات پرستاران توسط اداره کل مدیریت عملکرد و بازرسی استانداری شناسایی شده است ، ادامه داد: با توجه به اینکه تعداد پرستاران با تخت های بیمارستانی هیچ تناسبی ندارد و از طرفی همین مساله فشار کار بر روی دوش آنان ایجاد کرده، طرح نظام سلامت اضافه کاری هایی برای این قشر در نظر گرفت اما براساس شواهد موجود معوقات و اضافه کاری آنان به موقع و همزمان با پرداخت حقوق، صورت نمی پذیرد.
به گفته وی، اگر علاقه و عشق به رسیدگی و مداوای بیماران نباشد به طور حتم در این زمینه با بی انگیزگی های کاری روبرو خواهیم بود.
مرادیان ادامه داد: در این زمینه و با ارایه پیشنهاد از سوی پرستاران، آنان معتقدند که با وجود همه مشکلات پیش رو، دولت می تواند با در اختیار قرار دادن امکانات رفاهی و تفریحی، تا حدودی از معضلات موجود بکاهد.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری قزوین یادآور شد: پرستاران همچنین معتقدند که با توجه به کاهش ارزش پول ملی، میزان اضافه کاری در نظر گرفته شده برای آنان ناچیز بوده و در این زمینه نیز اقداماتی باید صورت پذیرد.
وی تاکید کرد: پرستاران، فرشتگانی سپیدپوش و بی ادعایی هستند که با وجود سختی کار و ناملایمتی های موجود، تنها با عشق و علاقه به کار خود ادامه می دهند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی