fa بخشودگی جرایم بانکی تولیدکنندگان در سال 98 اجرا شود رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: بخشودگی جرایم بانکی تولیدگنندگان برای جلوگیری از تعطیلی بنگاه های اقتصادی و رونق بخش صنعت در سال 98 اجرا شود. 1/14/2019 3:31:06 PM 1/14/2019 3:31:02 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس انجمن مدیران صنایع سمنان:

بخشودگی جرایم بانکی تولیدکنندگان در سال 98 اجرا شود

رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: بخشودگی جرایم بانکی تولیدگنندگان برای جلوگیری از تعطیلی بنگاه های اقتصادی و رونق بخش صنعت در سال 98 اجرا شود.
دوشنبه 24 دی 1397 ساعت 15:31
بخشودگی جرایم بانکی تولیدکنندگان در سال 98 اجرا شود
رستم سعداللهی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در بودجه 97 طرح بخشودگی جرایم بانکی تولیدکنندگان لحاظ شده بود که تاکنون این طرح مهم در کشور اجرایی نشده است.
وی خاطرنشان کرد: برای افزایش اشتغال در بخش صنعت تمامی مصوبه های حمایتی دولت به معنی واقعی اجرایی شود و با اتخاذ برنامه ریزی اصولی می توان گره از مشکلات مختلف این بخش از اقتصاد کشور باز کرد.
رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان تصریح کرد: در بودجه سال 98 برای افزایش اشتغال در روستاهای کشور لوایح خوبی به مجلس شورای اسلامی ارایه شد که امیدواریم بعد از تصویب در سال آینده اجرایی شود.
سعداللهی اضافه کرد: تصویب و اجرای مصوبه های حمایت از بخش تولید در حرف وعمل یکسان باشد و با این راهبرد صنعتگران برای توسعه اقتصادی کشور امیدوار می شوند.
وی ادامه داد: بخش خصوصی با عملیاتی شدن بسته های حمایتی دولت جان تازه می گیرد و افزایش اشتغال و توسعه اقتصادی در کشور نیازمند هم افزایی دولت و صنعتگران است.
رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: جلوگیری از تعطیلی بنگاه های اقتصادی در زمان تحریم های اقتصادی در اولویت دستگاه های اجرایی قرار گیرد و با هماهنگی دولت و بخش خصوصی تحریم های استکبار جهانی خنثی می شود.
به گزارش ایرنا، سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی