fa ششمین فراخوان جذب جهت برنامه دستیار پزشک پژوهشگر منتشر شد ششمین فراخوان "جذب جهت برنامه دستیار پزشک پژوهشگر" در راستای حمایت از نخبگان و کمک به رشد و شکوفایی حداکثری پزشکان و دندانپزشکان صاحب استعداد برتر و تربیت دانشمندان مسلط به علوم پایه و بالینی به منظور رهبری پژوهش، نوآوری، آموزش و توسعه روش‌های نوین پزشکی در دانشگاه‌ها، آغاز شد. 1/26/2019 3:09:09 PM 1/26/2019 3:08:54 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

ششمین فراخوان جذب جهت برنامه دستیار پزشک پژوهشگر منتشر شد

ششمین فراخوان "جذب جهت برنامه دستیار پزشک پژوهشگر" در راستای حمایت از نخبگان و کمک به رشد و شکوفایی حداکثری پزشکان و دندانپزشکان صاحب استعداد برتر و تربیت دانشمندان مسلط به علوم پایه و بالینی به منظور رهبری پژوهش، نوآوری، آموزش و توسعه روش‌های نوین پزشکی در دانشگاه‌ها، آغاز شد.
شنبه 6 بهمن 1397 ساعت 15:09
ششمین فراخوان جذب جهت برنامه دستیار پزشک پژوهشگر منتشر شد
به گزارش ایسنا، مهلت ثبت‌نام در فراخوان و ارسال مدارک از ۹۷/۱۰/۲۹ لغایت ۹۷/۱۲/۲ است و مصاحبه در هفته سوم و چهارم خرداد ماه ۱۳۹۸ انجام خواهد شد و پذیرفته شدگان از اول مهرماه ۱۳۹۸ دوره‌های آموزشی خود را آغاز خواهند کرد.
این گزارش تاکید کرده است: صرفاً به مدارکی که کامل باشند و در این بازه زمانی ارسال شوند، رسیدگی خواهد شد. فرم ثبت نام در دوره پزشک پژوهشگر روی سایت rcd.research.ac.ir قرار گرفته است.
طبق اعلام وبدای دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، داوطلبان برای تکمیل این فرم، می‌توانند فایل‌های آئین نامه پزشک پژوهشگر و مراکز تحقیقات دارای مجوز میزبانی برنامه در سال ۱۳۹۸ را که در لینک‌های زیر آمده است، مشاهده کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی