fa دریافت طرح‌ها و ایده‌های مخاطبان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز شد فراخوان دریافت طرح‌ها و ایده‌های عموم مخاطبان برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اعلام شد. 2/6/2019 1:36:06 PM 2/6/2019 1:35:56 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

دریافت طرح‌ها و ایده‌های مخاطبان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز شد

فراخوان دریافت طرح‌ها و ایده‌های عموم مخاطبان برای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم اعلام شد.
چهارشنبه 17 بهمن 1397 ساعت 13:36
دریافت طرح‌ها و ایده‌های مخاطبان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز شد
دریافت طرح‌ها و ایده‌های مخاطبان نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم آغاز شد
به گزارش خبرگزاری فارس؛ یکی از اقدمات مهم بیست‌وهفتمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم، فراخوان طرح‌ها و ایده‌های‌نو از مؤسسات و فعالان قرآنی و حمایت از طرح‌ها و برنامه‌های جدید و کاربردی برای حضور مؤثر در نمایشگاه است و مخاطبان گرامی نمایشگاه می‌توانند با ارسال طرح‌های جذاب و کاربردی، علاوه بر مشارکت در اجرای آن، از جوایز و بن‌های خرید از نمایشگاه بهره‌مند شوند.
تمامی افراد حقیقی و حقوقی که دارای طرح و ایده نو هستند می‌توانند با مراجعه به صفحه اصلی سامانه iqfa.ir و انتخاب گزینه طرح‌ها و ایده‌های نو، نسبت به ارسال طرح‌های خود اقدام کنند.
مخاطبان گرامی ابتدا باید قالب ارائه طرح را دریافت و تکمیل کنند و پس از عضویت در سامانه و دریافت کلمه کاربری و رمز عبور، با انتخاب گزینه ورود در صفحه اصلی وارد سامانه شده و پس از تکمیل اطلاعات درخواستی طرح خود را بارگذاری کنند. مراحل بررسی و تصویب طرح با استفاده از کلمه کاربری و رمز عبور بالا و از طریق میز کار نمایش داده خواهد شد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی