fa جذب ۱۵۰ هزار نفر در ادارات معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار نفر طی سال‌های گذشته در دستگاه‌های اجرایی کشور جذب شدند، گفت: آزمون‌های استخدامی جدید اوایل سال آینده برگزار می‌شود. 2/6/2019 1:51:08 PM 2/6/2019 1:50:44 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
انصاری در اردبیل خبر داد؛

جذب ۱۵۰ هزار نفر در ادارات

معاون رئیس جمهور با بیان اینکه بیش از ۱۵۰ هزار نفر طی سال‌های گذشته در دستگاه‌های اجرایی کشور جذب شدند، گفت: آزمون‌های استخدامی جدید اوایل سال آینده برگزار می‌شود.
سه‌شنبه 16 بهمن 1397 ساعت 13:50
جذب ۱۵۰ هزار نفر در ادارات
به گزارش خبرنگار مهر، جمشید انصاری پیش از ظهر سه‌شنبه در جریان بازدید از بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی شهرستان پارس‌آباد تصریح کرد: با خروج نیروهای انسانی از بدنه دولت نیروهای جدیدی جایگزین می‌شوند و بر این اساس میزان افراد جذب شده در دستگاه‌های اجرایی در طول سال متغیر است.
وی با رد مطالب مرتبط با عدم برگزاری آزمون‌های استخدامی سراسری در نهادهای دولتی افزود: آزمون سراسری استخدامی اوایل سال آینده برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور یادآور شد: دولت نسبت به استخدام در دستگاه‌های اجرایی بی‌تفاوت نبوده و همه ساله با توجه به میزان خروج نیروها از بدنه دستگاه‌ها، آزمون‌های استخدامی برگزار می‌کند.
انصاری از برگزاری آزمون‌های استخدامی متناسب با نیازهای ادارات خبر داد و افزود: توجه به موضوع اشتغال از دغدغه‌های مهم دولت بوده و در این خصوص از تمامی ظرفیت‌های موجود بهره خواهیم گرفت.
تداوم روابط رو به رشد ایران و جمهوری آذربایجان
معاون رئیس جمهور در خصوص روابط بین ایران و جمهوری آذربایجان نیز یادآور شد: روابط رو به رشد و مثبتی را بین این دو کشور دوست و همسایه شاهد هستیم و در حال حاضر تعامل گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی و فنی در جریان است.
وی ادامه داد: دوستی موجود با ارتباط نزدیک ساکنان مناطق مرزی ایران و آذربایجان همراه شده و خدمات متنوع و مناسب بهداشتی و توریستی برای مسافران و گردشگران آذری ارائه می‌شود.
انصاری اضافه کرد: تقویت و ارتقای روابط این دو کشور مورد تاکید مقامات عالی ایران و آذربایجان بوده و روز به روز بر روابط مثبت و سازنده این دو کشور افزوده می‌گردد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی