fa خلاصه اطلاعات مربوط به بازدید صنعتی از گروه صنعتی ایران خودرو دیزل 1/16/2019 11:07:36 AM 1/21/2018 2:40:33 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

خلاصه اطلاعات مربوط به بازدید صنعتی از گروه صنعتی ایران خودرو دیزل

یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 14:40
خلاصه اطلاعات مربوط به بازدید صنعتی از گروه صنعتی ایران خودرو دیزل
عنوان برنامه بازدید علمی و صنعتی از گروه صنعتی ایران خودرو دیزل
مشخصات محل بازدید ایران خودرو دیزل بزرگترین تولید کننده خودروهای کار در خاورمیانه محسوب می شود که با نیم قرن تجربه درخشان، وظیه تولید و ساخت انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین را برعهده دارد. شرکت ایران خودرو دیزل ، تشکیلات سازمان یافته ای است که ابتدا با نام گروه صنعتی خاور، فعالیت خود را با مونتاژ روزانه یک دستگاه کامیون آغاز نمود و در سال 1343 با توجه به افزایش روزافزون تقاضای خودرو در کشور، با احداث سالن های مناسب و تجهیز خطوط تولید، آموزش و جذب نیروهای کارآمد و ارتقاء کیفیت محصولات، موفق به افزایش تولید و ساخت تیپهای مختلف کامیون تحت لیسانس شرکت مرسدس بنز گردید.
زمان پیش بینی شده سال جاری
مکان برگزاری بازدید متعاقباً اعلام می گردد.
رشته های دارای اولویت 
برای بازدید فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مهندسی مکانیک­، برق، صنایع، الکترونیک، متالوژی، طراحی صنعتی، مدیریت صنعتی، مدیریت بازرگانی، مهندسی کامپیوتر، مهندسی کنترل پروژه و سایر رشته های مرتبط
هزینه بازدید حضور دراین بازدید رایگان بوده و هزینه آن از طریق کانون تامین می گردد.
نحوه ثبت نام
ثبت نام اینترنتی از طریق سایت www.aiau.ir
 

خبر مربوط به بازدید از گروه صنعتی ایران خودرو دیزل درج شده در رسانه ها

کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی در سال جاری برگزار می‌کند:
گروه صنعتی ایران خودرو دیزل ،میزبان فارغ التحصیلان دانشگاه آزاداسلامی    
  گروه صنعتی ایران خودرو دیزل سال جاری میزبان فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی خواهد بود.
معاون اجرایی کانون فارغ التحصیلان با اعلام این خبر گفت:در این بازدید که به همت کانون فارغ التحصیلان برگزار می شود، دانش آموختگان این دانشگاه می توانند با حضور در محل کارخانه با نحوه کار و فعالیت خطوط تولید این گروه صنعتی آشنا شوند.
  عباسی انارکی در ادامه افزود : فارغ التحصیلان کلیه رشته های مهندسی مکانیک، صنایع ، متالوژی ، برق، مدیریت صنعتی، طراحی صنعتی،کامپیوتر،الکترونیک و سایررشته های مرتبط دانشگاه آزاد اسلامی می توانند از این گروه صنعتی بازدید نمایند. وی یادآورشد این بازدید باهدف آشنایی وشناخت هرچه بیشتر فارغ التحصیلان بافضای کار واشتغال در صنعت خودوسازی برگزار می شود.
وی گفت : ایران خودرو دیزل بزرگترین تولید کننده خودروهای کار در خاورمیانه محسوب می شود که با نیم قرن تجربه درخشان، وظیه تولید و ساخت انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین را برعهده دارد. شرکت ایران خودرو دیزل ، تشکیلات سازمان یافته ای است که ابتدا با نام گروه صنعتی خاور، فعالیت خود را با مونتاژ روزانه یک دستگاه کامیون آغاز نمود و در سال 1343 با توجه به افزایش روزافزون تقاضای خودرو در کشور، با احداث سالن های مناسب و تجهیز خطوط تولید، آموزش و جذب نیروهای کارآمد و ارتقاء کیفیت محصولات، موفق به افزایش تولید و ساخت تیپهای مختلف کامیون تحت لیسانس شرکت مرسدس بنز گردید.اکنون تولیدات کارخانه شامل کشنده فراز، کشنده اکسور ، کامیون خاور، کامیونت هیوندای ،آمبولانس اسپرینترو... می باشد .
همچنین علاقمندان جهت ثبت نام در بازدید مذکور و کسب اطلاعات بیشتر می توانند از طریق نشانی اینترنتی www.aiau.ir اقدام نمایند.بدیهی است الویت ثبت نام با رشته های مرتبط ودانش آموختگان تحصیلات تکمیلی واعضای هیئت علمی فارغ التحصیل از دانشگاه خواهدبود.



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی