fa تجارت در بازارچه‌های مرزی سیستان برای هر مرزنشین دارای کارت بازرگانی فراهم است مدیرکل بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: تجارت در بازارچه‌های مرزی سیستان برای هر مرزنشینی که کارت بازرگانی داشته باشد فراهم است. 4/14/2019 12:20:53 PM 4/14/2019 12:20:41 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

تجارت در بازارچه‌های مرزی سیستان برای هر مرزنشین دارای کارت بازرگانی فراهم است

مدیرکل بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: تجارت در بازارچه‌های مرزی سیستان برای هر مرزنشینی که کارت بازرگانی داشته باشد فراهم است.
یکشنبه 25 فروردین 1398 ساعت 12:20
تجارت در بازارچه‌های مرزی سیستان برای هر مرزنشین دارای کارت بازرگانی فراهم است
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، به دنبال ثبت سوژه چرا در حاشیه مرز سیستان، 8 نفر میلیاردر و 80 هزار نفر برای نان شب محتاجند؟ در سامانه فارس من، خبرنگار فارس موضوع را از مدیرکل بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان پیگیری کرد.
کورش محمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان گفت: بحث تجارت در بازارچه‌های مرزی برای هر مرزنشینی که کارت بازرگانی داشته باشد فراهم است.
مدیرکل بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از مردم به عنوان کارگر و بخشی به عنوان تجار هم اکنون در سه بازارچه فعال منطقه سیستان مشغول به کار هستند.
وی ادامه داد: قطعا همه افراد و مرزنشینان شاید تمکن مالی نداشته باشند که غرفه بگیرند و فعالیت کنند اما به صورت مستقیم بیش از هزار نفر در بازارچه‌ها هم‌اکنون فعال هستند.
مدیرکل بازارچه‌های مرزی سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه تلاش داریم دو بازارچه مصوب دیگر منطقه سیستان را نیز فعال کنیم، گفت: به دلیل مشکلات فیبر نوری و مهیا نبود زیرساخت روند کار به کندی صورت می گیرد اما تمامی امکانات و تجهیزات برای راه اندازی بازارچه تهیه شده و در استانداری موجود است و اگر مخابرات اقدامات لازم را در راستای راه اندازی فیبرنوری و شبکه‌های داخلی را انجام دهد، دو یا سه ماهه این بازارچه‌ها را فعال خواهیم کرد.
محمدی بیان کرد: اگرچه افغانستان بازارچه های مرزی را به رسمیت نمی شناسد و برای فعالیت از طریق گمرکات اصرار بیشتری دارند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی