fa برگزاری دومین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز به میزبانی اصفهان معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری دومین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور در روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه اصفهان خبر داد. 4/14/2019 4:25:09 PM 4/14/2019 4:25:02 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

برگزاری دومین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز به میزبانی اصفهان

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از برگزاری دومین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز با همکاری سازمان برنامه و بودجه کشور در روزهای ۱۰ و ۱۱ اردیبهشت‌ماه سال جاری به میزبانی دانشگاه اصفهان خبر داد.
شنبه 24 فروردین 1398 ساعت 16:25
برگزاری دومین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز به میزبانی اصفهان
به گزارش ایسنا، دکتر محمدتقی نظرپور اظهار داشت: این همایش که با حضور وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، رؤسا، معاونان اداری مالی، دبیران عمرانی مناطق دهگانه و دبیران شوراهای راهبری مدیریت سبز دانشگاه‌ها، مراکز پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری برگزار می‌شود، زمینه مناسبی برای ارائه گزارش عملکرد دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در حوزه مدیریت سبز و انتقال تجربیات داخلی و بین‌المللی است.
وی با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های حمایتی وزارت علوم از توسعه و نهادینه کردن دانشگاه سبز، حفظ محیط‌زیست، استفاده از انرژی‌های تجدیدپذیر و بهینه‌سازی مصرف آب و انرژی در دانشگاه‌ها و در راستای سیاست‌های بالادستی نظام از جمله سیاست اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی مقام معظم رهبری گفت: برگزاری همایش‌هایی با موضوع مدیریت سبز و دانشگاه سبز در مجموعه آموزش عالی در راستای ترویج، تقویت و نهادینه کردن این موضوع در دانشگاه‌ها با بهره‌گیری از ظرفیت داخلی و تجربیات دانشگاه‌های پیشرو سایر کشورها است.
«دومین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز» با حضور مقامات، مدیران و صاحب‌نظران داخلی و مدعوین بین‌المللی همراه با نشست و کارگاه‌های تخصصی مرتبط با حوزه مدیریت سبز در طول دو روز برگزار می‌شود.
به گزارش اداره کل روابط عمومی وزارت علوم، اولین همایش بین‌المللی دانشگاه سبز در بهمن ماه سال ۹۶ با حضور گسترده دانشگاه‌ها و تعدادی از مهمان‌های خارجی به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد با موفقیت برگزار شد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی