fa پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی برگزار می شود پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی ۴ و ۵ اردیبهشت توسط دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود. 4/17/2019 3:55:14 PM 4/17/2019 3:55:08 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
۴ و ۵ اردیبهشت ماه؛

پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی برگزار می شود

پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی ۴ و ۵ اردیبهشت توسط دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.
چهارشنبه 28 فروردین 1398 ساعت 15:55
پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی برگزار می شود
به گزارش روابط عمومی جهاددانشگاهی، کنفرانس بین المللی وب پژوهی می کوشد تا پژوهشگران، دانشجویان، اساتید و متخصصین در زمینه های علوم کامپوتر، فناوری اطلاعات، کتابخانه و ارتباطات را گرد هم آورده، دستاوردهای پژوهشگران و صاحب نظران در حوزه های وب، اطلاعات و زیرمجموعه آنها را ارائه نماید.
همچنین این کنفرانس موفق شده است نمایه های مهم داخلی نظیر ISC , SID را در تمام ادوار کسب کند و از سال دوم کنفرانس تحت نمایه IEEE Xplore قرار گرفته است و مقالات ادوار پیشین هم اکنون در این پایگاه معتبر بین المللی نمایه شده است.
پنجمین کنفرانس بین المللی وب پژوهی 4 و 5 اردیبهشت ، ساعت 8:30  صبح به آدرس: تهران_ بلوار اشرفی اصفهانی_ خیابان قموشی_ خیابان بهار_ سالن همایش های بین المللی دانشگاه علم و فرهنگ برگزار می شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی