fa پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه تهران دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در مقطع دکتری بدون آزمون در تمام رشته‌هایی که دارای پذیرش هستند، به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می‌پذیرد. 4/24/2019 3:52:23 PM 4/24/2019 3:52:20 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
در سال تحصیلی ۹۹-۹۸ اجرایی می شود؛

پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه تهران

دانشگاه تهران در سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در مقطع دکتری بدون آزمون در تمام رشته‌هایی که دارای پذیرش هستند، به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می‌پذیرد.
چهارشنبه 4 اردیبهشت 1398 ساعت 15:52
پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه تهران
به گزارش خبرگزاری مهر، معاونت آموزشی دانشگاه تهران در خصوص پذیرش دانشجویان استعداد درخشان در مقطع دکتری (.Ph.D.)، سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ اطلاعیه‌ای صادر کرد. متن اطلاعیه به شرح زیر است:
دانشگاه تهران در اجرای سیاست‌های هدایت و حمایت از دانشجویان برتر برای ورود به دوره دکتری، از بین دانش آموختگان و دانشجویان نیمسال آخر مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه‌های مشمول این فراخوان با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای سال تحصیلی ۹۹-۱۳۹۸ در تمام رشته‌هایی که دارای پذیرش هستند، به صورت مازاد بر ظرفیت روزانه، دانشجو می‌پذیرد.
متقاضیان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد زمان و نحوه ثبت نام به وب‌گاه معاونت آموزشی دانشگاه تهران به نشانی https://academics.ut.ac.ir مراجعه کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی