fa سومین همایش بزرگداشت روز روانشناس و مشاوره برگزار می شود سومین همایش بزرگداشت روز روانشناس و مشاوره فردا در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود. 4/28/2019 3:21:16 PM 4/28/2019 3:20:28 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

سومین همایش بزرگداشت روز روانشناس و مشاوره برگزار می شود

سومین همایش بزرگداشت روز روانشناس و مشاوره فردا در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار می شود.
شنبه 7 اردیبهشت 1398 ساعت 15:20
سومین همایش بزرگداشت روز روانشناس و مشاوره برگزار می شود
 به گزارش روابط عمومی و امور بین المل، "بهزاد وحیدنیا" معاون مشاوره و امور روانشناسی معاونت توسعه وپیشگیری سازمان بهزیستی کشور درخصوص این همایش یک روزه گفت: این همایش با حضور سازمان بهزیستی، انجمن های تخصصی روانشناسی، نظام روانشناسی، شهرداری، خانه روانشناسان و حرف یاورانه و سایر مجموعه های مرتبط برگزار می شود.
 وی افزود: هدف از برگزاری این همایش، پیشگیری از آسیب های روانی، اجتماعی و مشارکت در مدیریت بحران می باشد.
 وحیدنیا در ادامه، هدف سازمان بهزیستی برای شرکت در این همایش را ، ایجاد انسجام بین بخش های مختلف فعال در حوزه روانشناسی و مشاوره در کنار سایر مجموعه ها ازجمله منظومه روانشناسی و مشاوره سازمان نظام روانشناسی و غیره با اتکا به ظرفیت مؤسسه تحت نظارت وتوسعه یافته عنوان کرد.
 به اعتقاد معاون مشاوره و امور روانشناسی سازمان بهزیستی، امروز جامعه روانشناسی کشور نیاز دارد تا با  وحدت و یکپارچگی مجموعه های روانشناسی به منظور توسعه حرفه ای و حفظ جایگاه ها در پیشبرداهداف تعیین شده قدم بردارد.
وی همچنین یادآور شد: به منظور تحکیم جایگاه حاکمیتی سازمان بهزیستی در توسعه فعالیت های روانشناختی و مشاوره ای، تفاهم نامه ای با دستگاه های مختلف از جمله: وزارت ورزش و جوانان، نیروی انتظامی و انجمن اولیاء و مربیان وزارت آموزش و پرورش منعقد گردید.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی