fa اضافه شدن ۱۰ رشته محل جدید به سامانه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با فزایش 10 رشته محل برای پذیرش در دوره دکتری تخصصی سال 98 این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد. 5/8/2019 4:45:24 PM 5/8/2019 4:45:20 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

اضافه شدن ۱۰ رشته محل جدید به سامانه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی

مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی در ارتباط با فزایش 10 رشته محل برای پذیرش در دوره دکتری تخصصی سال 98 این دانشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد.
دوشنبه 16 اردیبهشت 1398 ساعت 16:45
اضافه شدن ۱۰ رشته محل جدید به سامانه انتخاب رشته آزمون دکتری دانشگاه آزاد اسلامی
به گزارش ایسنا، در متن اطلاعیه مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد آمده است: با توجه به اضافه شدن ۱۰ رشته محل جدید به سامانه انتخاب رشته آزمون دکتری تخصصی و سامانه ثبت‌نام دوره‌های بدون آزمون (ویژه استعدادهای درخشان) این مقطع کلیه داوطلبان می‌توانند در صورت تمایل با مراجعه به سامانه نسبت به ویرایش رشته محل‌های انتخابی خود در فرصت باقی‌مانده اقدام نمایند. آن دسته از داوطلبان واجد شرایط که تاکنون نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند تا پایان وقت امشب دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه‌های مذکور نسبت به انتخاب رشته و ثبت‌نام خود اقدام نمایند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی