fa آمار ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته مشاور عالی رئیس سازمان سنجش از ثبت‌نام بیش از ۸۴ هزار نفر در کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ خبر داد. 5/12/2019 2:54:23 PM 5/12/2019 2:54:21 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

آمار ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش از ثبت‌نام بیش از ۸۴ هزار نفر در کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ خبر داد.
یکشنبه 22 اردیبهشت 1398 ساعت 14:54
آمار ثبت‌نام آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته
حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، گفت: متقاضیان شرکت در آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ برای ثبت‌نام و انتخاب رشته در این آزمون تا روز گذشته فرصت داشتند و با توجه به پایان مهلت ثبت‌نام و بر اساس آمار اولیه تعداد ۸۴ هزار و ۹۲۶ نفر برای ثبت نام و انتخاب رشته در این آزمون اقدام کردند.
وی افزود: پذیرش دانشجو در ۶۶ کد رشته‌های امتحانی کاردانی به کارشناسی صورت می‌گیرد که پذیرش در ۵۰ کد رشته بدون آزمون و بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل مقطع کاردانی) و پذیرش در ۱۶ کد رشته بر اساس آزمون است و ظرفیت نهایی پذیرش در آزمون کاردانی به کارشناسی سال ۹۸ تعداد ۲۶۴ هزار و ۵۸۴ نفر است.
به گفته توکلی، آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۳۹۸ (برای آن دسته از رشته‌های امتحانی که پذیرش آنها با آزمون است) در روز جمعه ۱۱ مرداد ۹۸ برگزار خواهد شد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی