fa برنامه های اجرایی حوزه صنایع دستی تشریح شد مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان تهران برنامه ریزی اجرایی حوزه صنایع دستی را برای سالجاری در 3 محور توصیف کرد. 6/10/2019 1:10:14 PM 6/10/2019 1:10:06 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
به‌ مناسبت سالروز جهانی صنایع دستی؛

برنامه های اجرایی حوزه صنایع دستی تشریح شد

مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صنایع دستی استان تهران برنامه ریزی اجرایی حوزه صنایع دستی را برای سالجاری در 3 محور توصیف کرد.
دوشنبه 20 خرداد 1398 ساعت 13:10
برنامه های اجرایی حوزه صنایع دستی تشریح شد
به گزارش بازارکار به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق تعاون ایران، خاطره استادرضایی مدیرعامل اتحادیه تعاونی های صنایع دستی تهران، با تبریک روز جهانی صنایع دستی، برنامه ریزی اجرایی سالجاری در این حوزه را در ۳ محور بیان کرد.
به گفته استادرضایی برنامه ریزی اجرایی ۹٨، با سه هدف معین مشخص شده است، اول راه اندازی و تقویت شبکه فروش صنایع دستی، دوم تدوین نقشه راه سالیانه آموزش و ترویج، سوم ارائه و دفاع از طرح فعالسازی نمایشگاه‌های منطقه ای که این برنامه ها شروع شده و با تبعیت از فرامین مدیریت اقتصادی و فرهنگی کشور از سوی مقام معظم رهبری، با شعار رونق تولید، اهتمام مضاعف در بخش تعاون و اقتصاد صنایع دستی با بکارگیری پتانسیلهای موجود، اعم از شبکه سازی و ارتقا آموزشهای تخصصی، ایجاد ارتباطات منظم و هدفمند بازرگانی با حوزه برون مرزی، تلاش برای کم کردن و حذف فاصله تا استانداردهای بین المللی اقتصاد صنایع دستی و برقراری تعاملات صحیح فرامرزی، ادامه خواهد یافت.
استادرضایی در ادامه اعلام کرد: با باور جمعی و تلاش برای رفع مشکلات و موانع موجود در سیاستگذاری های مورد نیاز که باعث تسهیل‌گری در روند حمایت صحیح صنعتگران فعال کشور و رونق تولید، است، می‌توان با تمام مشکلات موجود روبرو و راهکارهای عملیاتی صحیح و حقیقی ارائه کرد .
رئیس کمیسیون بانوان اتاق تعاون ایران، خاطرنشان کرد: تغییرات و زحمات فعلی قابل تقدیر هستند اما قاعدتا باشرایط فعلی مکفی نیست و با همت جمعی باید با موضوعات مواجه شد. امیدواریم با مسئولیت پذیری و جایگزینی نفرات در جایگاه صحیح از برنامه‌ریزی و مشاوره تا اجرا، امسال شاهد بارقه های امید در سطح جامعه بخصوص جمعیت هنرمند و صنعتگر کشور عزیزمان ایران باشیم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی