fa اشتغال پایدار ۱۲ هزار زن در کشور هدف گذاری شده است معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: اشتغال پایدار ۱۲ هزار زن در کشور هدف گذاری شده است. 6/11/2019 4:41:58 PM 6/11/2019 4:41:52 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
ابتکار:

اشتغال پایدار ۱۲ هزار زن در کشور هدف گذاری شده است

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: اشتغال پایدار ۱۲ هزار زن در کشور هدف گذاری شده است.
سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 16:41
اشتغال پایدار ۱۲ هزار زن در کشور هدف گذاری شده است
به گزارش خبرنگار مهر، معصومه ابتکار بعد از ظهر دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان قدس، طی سخنانی گفت: در حال حاضر در ۲ طرح با وزارت کار همکاری داریم که برای اشتغال پایدار بیش از ۱۲ هزار زن هدف‌گذاری شده است.
وی سپس بر حمایت از سازمان‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد تاکید کرد و افزود: سرمایه اجتماعی کشور مخصوصاً جوانان در سازمان های مردم نهاد بسیار بالا است و با حمایت‌های دولت این طرح‌ها در ۴ استان اجراشده است، یکی از اهداف و وظایف نظام از ابتدای انقلاب بحث عدالت و تحقق عدالت بود که گاهی اوقات عدالت را توزیع ثروت دیدند و نه تولید ثروت که به توزیع یارانه پرداختند ولی عدالت بعد سیاسی دارد که از دستاوردهای انقلاب اسلامی است تا مردم در تعیین سرنوشت خود دخالت کنند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور در ادامه به بعد اجتماعی عدالت اشاره کرد و گفت: یکی از زوایای عدالت، عدالت جنسیتی است و زن و مرد در ماهیت وجودی از نفس واحده خلق‌شده‌اند و در برنامه‌ریزی‌ها و سیاست‌های اجرای در هر زمینه توجه به اینکه این فرصت‌ها برای زنان برابر مردان فراهم شد و باید فرصت‌های برابر آموزشی میسر شود و قانون برنامه ششم توسعه کشور در موضوع عدالت جنسیتی تکالیفی را بر عهده دولت گذاشته است.
ابتکار اضافه کرد: باید توجهات ویژه‌ای در حوزه‌های مختلف مانند بهداشت داشته باشیم و در حوزه آسیب‌ها مسئله ارتقا تاب‌آوری اجتماعی را در دستور کار قرار داده‌ایم که امید است با همکاری دستگاه‌های مرتبط طرح به‌صورت گسترده در شهرستان‌های دیگر اجرا کنیم و هر استانی امروز یک نقشه راه تاب‌آوری اجتماعی دارد که در مواجه صحیح جامعه مؤثر است.
وی گفت: آموزش قبل، حین و بعد از ازدواج یکی از مسائل مهم در معاونت زنان است، که در این زمینه با دستگاه‌های دیگر هماهنگی‌های لازم انجام‌شده است تا این آموزش‌ها تقویت شود و در کنار آن نیز طرح ملی گفت‌وگو خانواده را داریم که مرحله اول آن اجراشده و به اختلالات خانواده می‌پردازد.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: امروز مشکلات اقتصادی و معیشتی مسبب مشکلات زیادی است و این اختلال ارتباطی جامعه روزبه‌روز در حال افزایش است و خاص ایران نیز نیست و جوامع دیگر نیز به‌واسطه انقلاب ارتباطات و شبکه‌های اجتماعی با آن مواجه هستند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی