fa بررسی مشکلات صدور مجوزهای کسب و کار در یک برنامه تلویزیونی در برنامه امشب پایش، رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور خواهد داشت تا پاسخگوی مشکلات تولیدکنندگان باشد و سازو‌کار تسهیل صدور مجوزها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه را شرح دهد. 6/11/2019 4:44:18 PM 6/11/2019 4:44:14 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
در برنامه امشب پایش،

بررسی مشکلات صدور مجوزهای کسب و کار در یک برنامه تلویزیونی

در برنامه امشب پایش، رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور خواهد داشت تا پاسخگوی مشکلات تولیدکنندگان باشد و سازو‌کار تسهیل صدور مجوزها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه را شرح دهد.
سه‌شنبه 21 خرداد 1398 ساعت 16:44
بررسی مشکلات صدور مجوزهای کسب و کار در یک برنامه تلویزیونی
به گزارش روابط عمومی برنامه پایش، برنامه‌ تلویزیونی «پایش» امشب بار دیگر با موضوع مشکلات تولیدکنندگان و رفع موانع تولید از ساعت 19:45 به روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.
در این برنامه، علی فیروزی رئیس مرکز ملی مطالعات، پایش و بهبود محیط کسب و کار وزارت امور اقتصادی و دارایی حضور خواهد داشت تا پاسخگوی مشکلات تولیدکنندگان باشد و سازو‌کار تسهیل صدور مجوزها و اقدامات صورت گرفته در این زمینه را شرح دهد.
در بخش دیگر این برنامه، سه جوان موفق مهمان برنامه پایش خواهند بود. جوانانی که با سرمایه کم اما همتی بلند نه تنها توانسته‌اند کسب وکاری برای خود راه‌اندازی کنند بلکه با توسعه فعالیت‌های خود زمینه اشتغال دیگر جوانان کشور را نیز فراهم کرده‌اند. به احتمال زیاد این بخش از برنامه از جذابیت بالایی برخوردار باشد چرا که باید دید این جوانان چگونه توانسته‌اند با سرمایه‌ای اندک کسب و کاری پر سود برای خود دست و پا کنند.
امشب اسامی برندگان سوال کارآفرین برنامه گذشته پایش که در مورد کارآفرینی مطرح شده بود نیز اعلام خواهد شد.
«پایش» به تهیه‌کنندگی الهام پیرهادی و سردبیری محمد عنبری، کاری از گروه دانش و اقتصاد شبکه یک سیما است که امشب ساعت 19:4۵ با اجرای محمد دلاوری به‌طور زنده پخش خواهد شد.
پس از این برنامه پایش یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها از ساعت 19:45 به روی آنتن شبکه یک سیما خواهد رفت.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی