fa شب و روز برای پرداخت مطالبات فرهنگیان تلاش خواهم کرد سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ارتقای معیشت و منزلت معلمان و فرهنگیان جزو اهداف هر وزیری که در این وزارتخانه خدمت کرده بوده است، گفت: این موضوع حتماً جزو اهداف بنده نیز خواهد بود و شب و روز برای حصول آن تلاش خواهم کرد. 6/16/2019 4:09:47 PM 6/16/2019 4:09:44 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
سرپرست وزارت آموزش و پرورش :

شب و روز برای پرداخت مطالبات فرهنگیان تلاش خواهم کرد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه ارتقای معیشت و منزلت معلمان و فرهنگیان جزو اهداف هر وزیری که در این وزارتخانه خدمت کرده بوده است، گفت: این موضوع حتماً جزو اهداف بنده نیز خواهد بود و شب و روز برای حصول آن تلاش خواهم کرد.
یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 16:09
شب و روز برای پرداخت مطالبات فرهنگیان تلاش خواهم کرد
 سیدجواد حسینی سرپرست وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس درباره اینکه تا چه حد این امکان وجود دارد که تا پایان امسال معوقات معلمان و فرهنگیان پرداخت و تکمیل شود، گفت: بنده تازه وارد این وزارتخانه شده‌ام؛ اگر بگویم تا یک ساعت دیگر مطالبات پرداخت می‌شود خوب است؟
سرپرست وزارت آموزش و پرورش افزود: از زمانی که بنده سرپرست آموزش و پرورش شدم یکی از مهم‌ترین اهداف ارتقای معیشت و منزلت معلمان است که وظیفه هر وزیری است؛ همه وزرایی که آمده‌اند معیشت و منزلت معلمان و فرهنگیان جزو اهداف‌شان بوده که حتماً جزو اهداف بنده نیز خواهد بود و شب و روز برای آن تلاش خواهم کرد.
حسینی بیان کرد:‌متأسفانه معوقات مزمن، مستمر و انباشته است و ان‌شاءالله تلاش خواهیم کرد تا مطالبات فرهنگیان پرداخت شود و در این راستا دولت همه اهتمام خود را خواهد کرد و ما نیز تلاش می‌کنیم تا قرض خود را به معلمان و فرهنگیان پس دهیم.
وی اضافه کرد: این مطالبات طلب و حق معلمان و فرهنگیان است و زمانی که پس از سه سال قرار باشد پولی به آنان ارائه شود جامعه نباید فکر کند که به آنها عنایتی شده است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی