fa نیازهای فناورانه سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد معاون طرح و برنامه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: برای اولین بار با حضور جمعی از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در نمایشگاه بین المللی اینوتکس نیازهای فناورانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد. 6/16/2019 4:12:49 PM 6/16/2019 4:12:47 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

نیازهای فناورانه سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد

معاون طرح و برنامه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: برای اولین بار با حضور جمعی از شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها در نمایشگاه بین المللی اینوتکس نیازهای فناورانه سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام شد.
یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 16:12
نیازهای فناورانه سازمان آتش نشانی تهران اعلام شد
کاظم غلامی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اعلام کرد: نمایشگاه بین اللملی اینوتکس در روزهای ۱۹ تا ۲۱ خردادماه در نمایشگاه بین المللی تهران با حضور جمعی از شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ها برگزار شد.
وی توضیح داد: در جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران سازمان آتش نشانی تهران با تعدادی از مدیران شرکت‌های دانش بنیان نیازهای فناورانه سازمان آتش نشانی تهران در زمینه آموزش‌های شهروندی، آموزش‌های تخصصی به آتش نشانی و سایر موارد دیگر مطرح و قرار شد تا یک ماه آینده کمیته اجرایی کردن این نیازها در سازمان آتش نشانی تشکیل تا این نیازها اجرایی و عملیاتی شود.
معاون سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: یکی از نیازهای اساسی این سازمان در زمینه به کارگیری اپلیکیشن‌های مناسب در زمینه شناسایی و نحوه آگاهی شهروندان از نقاط ناایمن شهر است که شهروندان با این نقاط آشنا شوند.
وی تصریح کرد: آموزش آتش نشانان در ایستگاه‌ها در زمینه نحوه استفاده از آخرین تجهیزات بروز آتش نشانی است که در این زمینه هم قرار است اقداماتی انجام شود.
غلامی خاطرنشان کرد: شرکت‌های دانش بنیان و استارت آپ ها در زمینه اطفای حریق بسیار فعال هستند و باید از این ظرفیت مهم علمی کشور باید استفاده کرد.
وی یادآور شد: قرار است مدیران این شرکت‌های دانش بنیان با حضور در سازمان آتش نشانی و تعدادی از ایستگاه‌های آتش نشانی شهر تهران بازدید و نیازهای فناورانه دیگر این واحدها را شناسایی کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی