fa با استخدام نیروهای اورژانس اجتماعی از جذب آن ها در سازمان های دیگر جلوگیری کنیم رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: از آن جایی که نیروهای اورژانس اجتماعی امنیت شغلی ندارند و به صورت خرید خدمت و شرکتی فعالیت می کنند، لازم است با استخدام آن ها از جذب نیروهای با تجربه و مجرب در سازمان های دیکر جلوگیری کنیم. 6/16/2019 4:14:44 PM 6/16/2019 4:14:41 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس اورژانس اجتماعی کشور:

با استخدام نیروهای اورژانس اجتماعی از جذب آن ها در سازمان های دیگر جلوگیری کنیم

رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: از آن جایی که نیروهای اورژانس اجتماعی امنیت شغلی ندارند و به صورت خرید خدمت و شرکتی فعالیت می کنند، لازم است با استخدام آن ها از جذب نیروهای با تجربه و مجرب در سازمان های دیکر جلوگیری کنیم.
یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 16:14
با استخدام نیروهای اورژانس اجتماعی از جذب آن ها در سازمان های دیگر جلوگیری کنیم
رضا جعفری در گفت و گو با ایرنا افزود: یکی از مهم‌ترین چالش‌های سازمان بهزیستی برای ارائه عملکرد مطلوب‌تر، فقدان امنیت شغلی کارشناسان شاغل در این مراکز است.
وی ادامه داد: کارشناسان اورژانس اجتماعی به رغم سختی کار، متأسفانه به صورت نیروهای خرید خدمت و شرکتی فعالیت می‌کنند و پس از مدتی هم که شرایط استخدام در سازمان‌های دیگر فراهم می‌شود سازمان بهزیستی را با همه سرمایه گذاری و تجارب اندوخته شده ترک می‌کنند.
جعفری اضافه کرد: اورژانس اجتماعی کشور دارای حدود چهار هزار نیرو است و یک هزار و ۲۰۰ تا یک هزار و ۳۰۰ نیرو در ۳۵۰ مرکز اورژانس سراسر کشور کم داریم.
وی تاکید کرد: کار پرسنل اورژانس اجتماعی سخت و طاقت فرسا است و فرسودگی شغلی آنها زیاد است و از سوی دیگر امنیت شغلی ندارند؛ کارگاه‌های آموزشی متعددی برای آنها برگزار می‌کنیم اما برخی از این نیروهای مجرب و خوب در آزمون‌ها شرکت و سازمان را ترک می‌کنند.
رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: استخدام آنها را از سازمان امور اداری و استخدامی و وزارت رفاه و نیز نهاد ریاست جمهوری پیگیری می‌کنیم.
جعفری افزود: استاندارد تعداد پرسنل در مراکز اورژانس اجتماعی ۱۴ نفر است اما در برخی مراکز، استاندارد پایین است و فقط ۸ نفر در آنجا کار می‌کنند که به این مراکز شهرستان‌ها، مراکز سطح ۲ اطلاق می‌شود.
وی اضافه کرد: در مراکز اورژانس اجتماعی استان‌ها، تعداد خودروها زیاد است و شیفت شب را نیز پوشش می‌دهند و مراجعان سرپایی نیز پذیرش می‌شود اما در مراکز سطح دو شهرستان‌ها، نیروها کمتر است.
جعفری ادامه داد: در برخی مراکز، پذیرش خوابگاهی نداریم و مرکز مداخله نیست.
رئیس اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور اظهار داشت: زنانی که به مراکز اورژانس اجتماعی مراجعه می‌کنند مورد ارزیابی اولیه قرار می‌گیرند و اگر نیازمند نگهداری و مراقبت باشند از ۲۱ تا ۴۵ روز در مراکز دختران و زنان یا در مراکز آسیبب دیده اجتماعی نگهداری می‌شوند.
جعفری افزود: اگر شرایط خانواده مهیا بود این زنان به خانواده بازگشت داده می‌شوند و اگر موقعیت مناسب نبود، در دیگر مراکز آسیب‌ها مانند خانه‌های امن اسکان می‌یابند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی