fa صنعت گل و گیاه اشتغال زا و ارزآور است سرپرست فرمانداری زرند گفت:صنعت گل و گیاه هم اشتغالزا و هم ارز آور است. 6/16/2019 4:22:32 PM 6/16/2019 4:22:30 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

صنعت گل و گیاه اشتغال زا و ارزآور است

سرپرست فرمانداری زرند گفت:صنعت گل و گیاه هم اشتغالزا و هم ارز آور است.
یکشنبه 26 خرداد 1398 ساعت 16:22
صنعت گل و گیاه اشتغال زا و ارزآور است
به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صادق زاده؛ سرپرست فرمانداری زرند صنعت گل و گیاه را صنعتی پویا و با سودآوری مناسب دانست و گفت: از نظر اقتصادی و صادرات گل و گیاه هنوز موقعیت مناسبی در سطح دنیا نداریم درحالیکه ایران از لحاظ شرایط مساعد جهت تولید گل و گیاه جزو ۱۵ کشور اول جهان است.
نماینده عالی دولت در زرند از صنعت گل و گیاه به عنوان صنعتی اشتغال زا و ارزآور یاد کرد و از کارشناسان کشاورزی خواست: تا با ورود به این حوزه، ضمن بهره مندی از سود، در ایجاد اشتغال پایدار سهیم باشند.
صادق زاده همچنین به خشکسالی‌های متعدد در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: یکی از راه‌های مقابله با خشکسالی، حفظ منابع آب و استفاده بهینه از این ثروت گرانبها است که با کشت‌های نوین گلخانه‌ای می‌توان با کمترین استفاده از منابع ارزشمند آب، بالاترین بهره وری را ایجاد کرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی