fa اشتغال فارغ التحصیلان رشته های مرتبط شیلات در واحدهای تولیدی پرورش میگو دریایی با بیان اینکه برگزاری اولین دوره آموزش و بکارگیری مسئولین فنی واحدهای تولیدی پرورش میگو، گفت: فارغ التحصیلان رشته های مرتبط شیلات در واحدهای تولیدی پرورش میگو مشغول به کار می شوند. 6/23/2019 4:30:03 PM 6/23/2019 4:29:37 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان خبرداد:

اشتغال فارغ التحصیلان رشته های مرتبط شیلات در واحدهای تولیدی پرورش میگو

دریایی با بیان اینکه برگزاری اولین دوره آموزش و بکارگیری مسئولین فنی واحدهای تولیدی پرورش میگو، گفت: فارغ التحصیلان رشته های مرتبط شیلات در واحدهای تولیدی پرورش میگو مشغول به کار می شوند.
یکشنبه 2 تیر 1398 ساعت 16:30
اشتغال فارغ التحصیلان رشته های مرتبط شیلات در واحدهای تولیدی پرورش میگو
به گزارش خبرگزاری شبستان از هرمزگان و به نقل از روابط عمومی شیلات استان، « عبدالرسول دریایی » عنوان کرد: اولین دوره آموزش و بکارگیری مسئولین فنی واحدهای تولیدی پرورش میگو برای نخستین بار در کشور و با همکاری و هماهنگی اداره کل شیلات هرمزگان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان در چارچوب ماده ۲۱ و ۲۶ دستورالعمل ماده  ۵ قانون نظام جامع دامپروری کشور برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این مهم  پس از برگزاری هشت دوره آموزشی در زمینه مدیریت مزارع پرورش میگو توسط اساتید برگزار شده است گفت:در این دوره از آزمون تعداد 39 داوطلب با مدرک تحصیلی کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکتری ثبت‌نام کردند.
معاون آبزی پروری شیلات هرمزگان، ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان رشته شیلات ،مدیریت و نظارت علمی و بهبود کیفیت تولید در مزارع پرورش میگو را مهمترین هدف برگزاری این آزمون دانست و گفت: پذیرفته‌شدگان در این آزمون می‌توانند به عنوان مسئول فنی بخش شیلات در مراکز پرورش میگو مشغول بکار شوند.
دریایی با بیان اینکه برنامه ریزی این مهم از دی ماه 97 آغاز شد افزود: افرادی که توانسته اند در آزمون و مصاحبه تخصصی سال جاری پذیرفته شوند پس از سطح بندی در کمیته ساماندهی با عقد قرار داد به عنوان مسئول فنی مزارع پرورش میگو مشغول به کار خواهند شد.
وی اظهار کرد: خوشبختانه با توجه به ظرفیت موجود پرورش میگو در استان،روند برگزاری دوره آموزش و بکارگیری مسئولین فنی واحدهای تولیدی پرورش میگو ادامه دار بوده و بی تردید نقش مهمی در بکارگیری و اشتغال زایی فارغ التحصیلان رشته های مرتبط با شیلات دارد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی