fa جبران کمبود معلم در وزارت آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: کمبود معلم در وزارت آموزش و پرورش و ممنوعیت استخدام در این وزارتخانه در قالب برنامه ششم توسعه موجب به کارگیری معلمان به صورت خرید خدمتی شده است. 6/23/2019 4:38:16 PM 6/23/2019 4:38:09 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
نماینده کاشان در مجلس تاکید کرد:

جبران کمبود معلم در وزارت آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی

نماینده مردم کاشان در مجلس گفت: کمبود معلم در وزارت آموزش و پرورش و ممنوعیت استخدام در این وزارتخانه در قالب برنامه ششم توسعه موجب به کارگیری معلمان به صورت خرید خدمتی شده است.
یکشنبه 2 تیر 1398 ساعت 16:38
جبران کمبود معلم در وزارت آموزش و پرورش از طریق آزمون استخدامی
به گزارش بازارکار به نقل از ایسنا، سیدجواد ساداتی‌نژاد در جلسه علنی امروز (یکشنبه) در تذکر شفاهی، با اشاره به تجمع جمعی از معلمان خرید خدمتی مقابل قوه مقننه، گفت: این عزیزان که از سراسر کشور مقابل مجلس تجمع کرده بودند، خواستار اجرای قانون برنامه ششم بودند.
این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: کمبود معلم در وزارت آموزش و پرورش و ممنوعیت استخدام در این وزارتخانه در برنامه ششم توسعه موجب به‌کارگیری معلمان در این وزارتخانه به صورت خرید خدمتی شده است لاجرم این عزیزان نه حقوق گرفته‌اند و نه بیمه هستند و در مجموع در شرایط بدی به سر می‌برند. اگر وزارت آموزش و پرورش کمبود معلم دارد از طریق برگزاری آزمون نیاز خود را تامین کند.
وی تاکید کرد: این که نمی‌شود جوانان را خرید خدمت کنیم، چند سال بعد این عزیزان چه وضعیتی خواهند داشت؟
نماینده مردم کاشان در مجلس خاطرنشان کرد: بیمه دی در قبال بیمه ایثارگران مسؤولیت خودش را انجام نمی‌دهد. این عزیزان درد مجروحیت و درد بیماری دارند، رییس بنیاد شهید رسیدگی کند تا بیمه دی به تعهداتش عمل کند.
مسعود پزشکیان در پاسخ به این تذکر از رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس خواست تا به موضوع مورد تذکر در کمیسیون مربوطه رسیدگی شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی