fa ایده های برتر استارتاپ ویکند تجاری سازی می شوند مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کردستان گفت: ایده ها و طرح های استارتاپ ویکندی که قابلیت تجاری سازی را داشته باشند، حمایت می شوند. 7/13/2019 11:54:17 AM 7/13/2019 11:54:05 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کردستان:

ایده های برتر استارتاپ ویکند تجاری سازی می شوند

مدیر مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کردستان گفت: ایده ها و طرح های استارتاپ ویکندی که قابلیت تجاری سازی را داشته باشند، حمایت می شوند.
پنج‌شنبه 20 تیر 1398 ساعت 11:54
ایده های برتر استارتاپ ویکند تجاری سازی می شوند
فرزاد اسکندری شامگاه چهارشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه رویداد نوآورانه اشتغالزایی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در این رویداد افرادی که ایده‌های آنها قابلیت تبدیل به محصولی تجاری را داشته باشند انتخاب و حمایت می‌شوند.
وی افزود: ایده‌های انتخاب شده دو روز فرصت دارند که نمونه اولیه ایده خود را تولید کنند که در میان این ایده‌ها تعدادی برگزیده می‌شود و از خدمات حمایتی بهره مند می‌شوند.
مدیرمرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه کردستان ادامه داد: در نهایت هدف عمده ما از برگزاری این رویداد ترویج کارآفرینی و اشتغال و حمایت از ایده‌های نوین است.
گفتنی است استقبال بسیار زیادی از رویداد اشتغالزایی آب صورت گرفته و حدود ۸۰ نفر در آن شرکت کردند که ۱۲ تیم شکل خواهند گرفت و از امروز ایده‌های خود را مطرح می‌کنند و از روز پنج شنبه نیز آموزش‌های فشرده کسب و کار آغاز شده و روز جمعه نیز اختتامیه برگزار می‌شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی