fa جامعه مطبوعاتی و رسانه ای کشور می تواند از مالیات بر ارزش افزوده بهره مند شود معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه رسانه ها و جامعه مطبوعاتی کشور شرایط سختی دارند گفت: در شرایطی که تحریم ها و سایر مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی باعث شده خبرنگاران و سایر فعالان این بخش در سختی قرار بگیرند این وظیفه وزارت ارشاد اسلامی و آقای وزیر و معاونان اوست که دست به کار شوند و از صنف رسانه ها و مطبوعات حمایت نمایند. 8/4/2019 4:42:00 PM 8/4/2019 4:41:54 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی:

جامعه مطبوعاتی و رسانه ای کشور می تواند از مالیات بر ارزش افزوده بهره مند شود

معصومه آقاپور علیشاهی عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی نیز با اشاره به اینکه رسانه ها و جامعه مطبوعاتی کشور شرایط سختی دارند گفت: در شرایطی که تحریم ها و سایر مسائل مختلف اجتماعی و اقتصادی باعث شده خبرنگاران و سایر فعالان این بخش در سختی قرار بگیرند این وظیفه وزارت ارشاد اسلامی و آقای وزیر و معاونان اوست که دست به کار شوند و از صنف رسانه ها و مطبوعات حمایت نمایند.
یکشنبه 13 مرداد 1398 ساعت 16:42
جامعه مطبوعاتی و رسانه ای کشور می تواند از مالیات بر ارزش افزوده بهره مند شود
به گزارش خبرنگار بازارکار وی با اشاره به اینکه جامعه مطبوعاتی باید از حمایت های قانونی برخوردار شوند اظهار داشت: وزیر ارشاد می تواند مثل سایر بخش ها به هیات دولت و مجلس درخواست بدهد تا جامعه مطبوعاتی هم از 25 صدم درصد از 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده برخوردار گردند.
 نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه شغل خبرنگاری با چالش های بسیاری مواجه است گفت: خبرنگاری شغل سختی است و خبرنگاران در شرایط کنونی با مشکلات عدیده ای مواجه هستند که امنیت شغلی آنها نیز زیر سوال برده و سختی شغل با سختی و گرفتاریهای کاری و معیشتی در محیط کار رسانه نیز در هم آمیخته است.
وی بر ارائه تسهیلات و پیش بینی اولویت برای این قشر تاکید کرد و گفت: بیمه خبرنگاران، بیمه خانواده های آنها، بیمه های تکمیلی، ارائه تسهیلات خرید مسکن، وام ازدواج،  بیمه حوادث، مسکن مهر و ... با اولویت باید در اختیار خبرنگاران قرار بگیرد چرا که اقتصاد رسانه ها به قدری آسیب پذیر شده که حتی نقطه سربه سر را نیز پوشش نمی دهد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی