fa حوزه کشاورزی پا به پای واحدهای صنعتی رشد کند استاندار زنجان تاکید کرد: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که حوزه کشاورزی باید پا به پای واحدهای صنعتی رشد کند. 8/14/2019 2:28:17 PM 8/14/2019 2:28:12 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
استاندار زنجان:

حوزه کشاورزی پا به پای واحدهای صنعتی رشد کند

استاندار زنجان تاکید کرد: اعتقاد راسخ به این مهم داریم که حوزه کشاورزی باید پا به پای واحدهای صنعتی رشد کند.
چهارشنبه 23 مرداد 1398 ساعت 14:28
حوزه کشاورزی پا به پای واحدهای صنعتی رشد کند
به گزارش خبرنگار مهر، فتح‌الله حقیقی بعد از ظهر سه شنبه در آیین تودیع و معارفه روسای سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به اینکه تلاش کرده‌ایم در طول ماه‌های اخیر گام‌های بلندی در راستای بهره‌مندی از وجود مدیران بومی در استان برداریم، افزود: مدیری مورد بسنده بنده است که دارای چارچوب باشد، به همین خاطر با انتخابی که امروز در سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان انجام شد، خیالمان از این سازمان آسوده است.
وی با تاکید بر اینکه مدیر متعهد هیچ‌گاه وارد مسائل حاشیه‌ای نشده و باعث برهم خوردن آرامش جامعه نمی‌شود، تصریح کرد: یکی از شاخص‌ترین و بارزترین شاخص‌های مدیر متعهد این است که خدمت‌رسانی توأم با ایجاد آرامش در جامعه را سرلوحه کارهای خود قرار داده و به هیچ عنوان به دنبالتبلیغات کذایی برای خدماتی که انجام می‌دهد، نباشد.
استاندار زنجان با اشاره به اینکه آمریکا در طول چهار دهه گذشته از هیچ کوششی و دسیسه‌ای براز بر هم زدن آرامش ملت ایران دریغ نکرده است، ادامه داد: یکی از کارهای ارزشمند و ضروری که باید در برهه کنونی باید انجام دهیم، راهی است که باید در حوزه کشاورزی ادامه دهیم و با توجه به اینکه زنجان یکی از استان‌های پیشرو در حوزه کشاورزی است، به همین می‌توان با برنامه‌ریزی در این زمینه به دستاوردهای قابل قبولی دست‌یافت.
حقیقی با بیان اینکه یکی از تاکیدات ما در حوزه کشاورزی این است که این عرصه بتواند پا به پای حوزه صنعت از پیشرفت‌های لازم برخوردار شود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در هفته دولت امسال شاهد رشد ۲.۶ درصدی در زمینه افتتاح پروژه‌های هفته دولت خواهیم بود، از طرفی ۹۲۰ میلیارد تومان پروژه در هفته دولت امسال افتتاح و یا کلنگ زنی خواهد شد.
رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان نیز در ادامه این مراسم با اشاره به افتتاح فاز اول بزرگ‌ترین واحد گوسفند دشتی با ۶۳ هزار رأس طی امسال، گفت: ۲۵ درصد از جوجه مرغ تخم‌گذار در استان زنجان تولید می‌شود. همچنین جزو سه استان بر درزمینه اجرای طرح کاداستر در کشور هستیم.
حسین جعفری با یادآوری اینکه ۳۱ درصد از اشتغال استان زنجان مربوط به بخش کشاورزی است، افزود: ارتقای بهره‌وری در منابع مختلف یکی از اهداف برنامه‌های سازمان است. در همین راستا، سال ۹۳ فقط ۳۱ هزار هکتار از اراضی استان به سامانه نوین آبیاری مجهز بود ولی این میزان تاکنون به ۵۴ هزار هکتار رسیده است.
در این مراسم حسین جعفری، تودیع و جواد تاراسی به‌عنوان رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان معارفه شد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی