fa آغاز ثبت‌نام آزمون زبان وزارت بهداشت از امروز رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت نام برای در شرکت در پنجاه و چهارمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت(MHLE) از امروز خبر داد و گفت: این مهلت تا دهم مهر ادامه دارد. 9/7/2019 11:28:42 AM 9/7/2019 11:28:32 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی

آغاز ثبت‌نام آزمون زبان وزارت بهداشت از امروز

رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی از آغاز ثبت نام برای در شرکت در پنجاه و چهارمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت(MHLE) از امروز خبر داد و گفت: این مهلت تا دهم مهر ادامه دارد.
چهارشنبه 13 شهریور 1398 ساعت 11:28
آغاز ثبت‌نام آزمون زبان وزارت بهداشت از امروز
دکتر آبتین حیدرزاده در گفت و گو با ایسنا ضمن بیان این مطلب به جزییات برگزاری آزمون زبان وزارت بهداشت اشاره کرد و افزود: ثبت نام برای شرکت در پنجاه و چهارمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) از امروز ۱۲ شهریور ماه جاری آغاز شده و تا ۱۰ مهر ادامه دارد.
وی در ادامه تصریح کرد: کارت شرکت در جلسه پنجاه و چهارمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) از ۱۶ مهر ماه آغاز می‌شود و این آزمون ۲۸ مهر در حوزه‌های امتحانی برگزار خواهد شد.
رییس مرکز سنجش آزمون وزارت بهداشت تاکید کرد: پنجاه و چهارمین دوره آزمون زبان وزارت بهداشت (MHLE) در ۱۹ استان به صورت الکترونیکی و در دو استان شیراز و اهواز نیز به صورت کاغذی برگزار خواهد شد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی