fa سازمانی شدن ارائه خدمات دانشجویی مزایای زیادی دارد رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: حرکت به سمت سازمانی شدن ارائه خدمات دانشجویی مزایای زیادی دارد اما از طرفی نگرانیم که خدمات دانشجویی دچار مشکل شود با این حال باید به سمت این موضوع حرکت کنیم. 9/7/2019 12:31:32 PM 9/7/2019 12:30:52 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه علامه طباطبائی:

سازمانی شدن ارائه خدمات دانشجویی مزایای زیادی دارد

رئیس دانشگاه علامه طباطبائی گفت: حرکت به سمت سازمانی شدن ارائه خدمات دانشجویی مزایای زیادی دارد اما از طرفی نگرانیم که خدمات دانشجویی دچار مشکل شود با این حال باید به سمت این موضوع حرکت کنیم.
دوشنبه 11 شهریور 1398 ساعت 12:30
سازمانی شدن ارائه خدمات دانشجویی مزایای زیادی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس، حسین سلیمی رئیس دانشگاه علامه طباطبائی در شصت و چهارمین همایش معاونان دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور که صبح امروز در‌ دانشگاه علامه برگزار شد،گفت: به طور قطع، علوم اجتماعی وارد زندگی روزمره ما شده است و تناقض در فعالیت‌های اجرائی به خصوص معاونت‌های دانشجویی به صورت عملیاتی وجود دارد. به همین دلیل در حوزه خدمات دانشجویی با یک تناقض و پارادوکس‌مواجه هستیم.چرا که از یک طرف باید از نظر اقتصادی صلاح دانشجویان را در‌نظر گرفت و از طرف دیگر باید بهترین خدمات را به دانشجویان ارائه داد.
وی اضافه کرد: متاسفانه ظرفیت‌های خوابگاهی ما محدود است و از طرفی نمی‌توان این موضوع را پذیرفت که دانشجویان در دانشگاه‌ها اسکان نداشته باشند. همچنین ازطرفی با افزایش‌قیمت غذا روبرو هستیم  و از سویی دیگر نیز باید‌ غذای با کیفیت به دانشجویان ارائه کنیم.
سلیمی تصریح کرد: اگر‌به سمت سازمانی شدن ارائه خدمات دانشجویی حرکت کنیم مزایای زیادی دارد اما  از طرفی نگرانیم که خدمات دانشجویی دچار مشکل شود با این حال باید به سمت این موضوع حرکت کنیم. به طور قطع، در اجلاس ۱۳ دانشگاه بزرگ ارائه خدمات دانشجویی ناممکن است، اما این اقدام در‌حال انجام است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی