fa طرح اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی پیام نور در ۷ استان کشور اجرا می‌شود رئیس دانشگاه پیام نور گفت: طرح ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در هفت استان کشور به‌صورت پایلوت اجرایی می‌شود. 9/8/2019 9:33:04 AM 9/8/2019 9:32:57 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه پیام نور:

طرح اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی پیام نور در ۷ استان کشور اجرا می‌شود

رئیس دانشگاه پیام نور گفت: طرح ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در هفت استان کشور به‌صورت پایلوت اجرایی می‌شود.
پنج‌شنبه 7 شهریور 1398 ساعت 09:32
طرح اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی پیام نور در ۷ استان کشور اجرا می‌شود
وی افزود: طرح ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در مرحله نخست در هفت استان کشور به‌صورت پایلوت اجرا خواهد شد و در همین راستا 100 میلیون تومان تسهیلات به این فارغ‌التحصیلان پرداخت خواهد شد.
رئیس دانشگاه پیام نور کشور خاطرنشان کرد: این تسهیلات به فارغ‌التحصیلانی پرداخت خواهد شد که در دوره‌های آموزشی تخصصی و مهارت‌آموزی در دانشگاه‌های پیام نور کشور شرکت کنند.
زمانی نرخ تسهیلات اعطایی را 6 درصد عنوان کرد و بیان داشت: لازم است برای اجرای این طرح در گام‌های بعدی ساماندهی مناسب انجام و توانمندی استان‌ها در ایجاد اشتغال برای فارغ‌التحصیلان دانشگاهی مشخص شود.
وی عنوان کرد: در حال حاضر 430 هزار دانشجو در 500 واحد دانشگاه پیام نور مشغول به تحصیل هستند و این دانشگاه هم‌اکنون برخوردار از چهار هزار عضو هیئت‌علمی و 10 هزار کارمند است.
رئیس دانشگاه پیام نور کشور گفت: باید در دانشگاه علاوه بر دانش‌محوری به مکانی برای مهارت‌آموزی دانشجویان تبدیل شود تا در زمان فراغت از تحصیل این قشر دغدغه‌ای برای یافتن شغل نداشته باشند.
زمانی بیان داشت: عدم توجه به مهارت‌آموزی و اشتغال نتیجه‌اش افزایش آمار بیکاری در میان فارغ‌التحصیلان دانشگاهی است.
وی اظهار داشت: کیفی سازی آموزش عالی رویکرد اصلی دانشگاه پیام نور است و ما در این راستا مهارت‌آموزی و ایجاد اشتغال برای دانشجویان را با جدیت دنبال خواهیم کرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی