fa مشکل نداشتن سند مالی برای استخدام معلمان حق‌التدریسی رفع می‌شود عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل نداشتن سند مالی در استخدام معلمان پیش دبستانی، حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آینده نزدیک خبر داد. 10/14/2019 10:40:19 AM 10/14/2019 10:40:02 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
نماینده مجلس:

مشکل نداشتن سند مالی برای استخدام معلمان حق‌التدریسی رفع می‌شود

عضو کمیسیون برنامه ، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی از رفع مشکل نداشتن سند مالی در استخدام معلمان پیش دبستانی، حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سوادآموزی در آینده نزدیک خبر داد.
پنج‌شنبه 18 مهر 1398 ساعت 10:40
مشکل نداشتن سند مالی برای استخدام معلمان حق‌التدریسی رفع می‌شود
علی کاظمی باباحیدری روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا در خصوص دیدار خود با وزیر آموزش و پرورش افزود: در این دیدار در خصوص رفع مشکل نداشتن سند مالی به عنوان یکی از پیش شرط‌های استخدام برای تعدادی از متقاضیان رایزنی شد.
به گفته وی، برای تکمیل پرونده متقاضیان معلمان حق‌التدریس، آموزشیاران نهضت سواد آموزی و پیش دبستانی ۳ شرط داشتن"بیمه "، " گزینش " و " سند مالی"  قرار داد شده است، که تعدادی از متقاضیان به دلیل نداشتن سند مالی با مشکل روبرو بودند.
کاظمی اظهار داشت: این متقاضیان به دلیل اینکه در روستاهای کم‌برخوردار مشغول کار بودن اما پرداخت مالی آنها به صورت دستی از سوی روسای مدارس و آموزشگاه‌ها پرداخت می شد، سند مالی چاپ شده نشده است.
نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان، کوهرنگ ، کیار و دهستان دستگرد ادامه داد: نبود سند چاپ شده مالی برای این متقاضیان در مناطق سخت‌گذر مشکل ایجاد کرده بود که این مساله از طریق وزیر آموزش و پرورش پیگیری شد تا برای جذب متقاضیان این مشکل در آینده نزدیک رفع شود.
کاظمی افزود: در جلسه‌ای که بین وزیر آموزش و پرورش و تعدادی از اعضای کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی برگزار شد، مقرر شد این مشکل در یکی دو ماه آینده رفع شود.
به گزارش ایرنا، هیأت وزیران در جلسه خود که به ریاست حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری برگزار شد، آئین‌نامه اجرایی استخدام معلمان حق التدریس و آموزشیاران نهضت سوادآموزی را به تصویب رساند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی