fa صدور مدرک تحصیلی از مخفیگاه یک جاعل حرفه‌ای! با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فردیس، اعضای باند جاعلان حرفه‌ای مدارک تحصیلی دستگیر شدند. 10/14/2019 3:04:25 PM 10/14/2019 3:04:15 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

صدور مدرک تحصیلی از مخفیگاه یک جاعل حرفه‌ای!

با تلاش کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فردیس، اعضای باند جاعلان حرفه‌ای مدارک تحصیلی دستگیر شدند.
دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 15:04
صدور مدرک تحصیلی از مخفیگاه یک جاعل حرفه‌ای!
به گزارش پلیس، سرهنگ "بیژن جنتی" فرمانده انتظامی شهرستان فردیس، در این خصوص گفت: در پی دریافت گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت فردی در زمینه جعل اوراق قضایی و مدارک تحصیلی در شهرستان فردیس، رسیدگی به موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فردیس قرار گرفت.
وی افزود: کارآگاهان پس از اطمینان از صحت خبر با هماهنگی مقام قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شده و نامبرده را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازرسی از مخفیگاه این جاعل حرفه ای تعدادی مهر برجسته ادارات دولتی و تعداد زیادی مدارک تحصیلی جعلی کشف شد.
سرهنگ جنتی گفت: متهم در بازجویی های صورت گرفته به جعل اوراق و مهرهای ادارات و اشخاص با همکاری دو نفر دیگر اعتراف کرد که با هماهنگی مقام قضایی همدستان متهم نیز دستگیر شدند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی