fa دستگاه‌های کم کار در بهبود فضای کسب و کار معرفی شدند معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه رییس جمهوری در اولتیاتومی از همه دستگاه‌های دولتی خواسته است تعامل بهتری برای بهبود فضای کسب و کار داشته باشند، گفت: وزارت بهداشت، وزارت علوم، سازمان امور استخدامی، شهرداری تهران، سایر شهرداری‌ها و بخش مرتبط در وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه از جمله دستگاه‌هایی بوده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را نداشته‌اند. 10/14/2019 3:06:12 PM 10/14/2019 3:05:50 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
معاون وزیر اقتصاد اعلام کرد:

دستگاه‌های کم کار در بهبود فضای کسب و کار معرفی شدند

معاون امور اقتصادی وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه رییس جمهوری در اولتیاتومی از همه دستگاه‌های دولتی خواسته است تعامل بهتری برای بهبود فضای کسب و کار داشته باشند، گفت: وزارت بهداشت، وزارت علوم، سازمان امور استخدامی، شهرداری تهران، سایر شهرداری‌ها و بخش مرتبط در وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه از جمله دستگاه‌هایی بوده‌اند که در این زمینه همکاری لازم را نداشته‌اند.
دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 15:06
دستگاه‌های کم کار در بهبود فضای کسب و کار معرفی شدند
 محمدعلی دهقان دهنوی در نشست خبری با تشریح اقدامات انجام شده در حوزه بهبود محیط کسب و کار افزود: برای بهبود فضای کسب و کار مقامات عالی کشور از جمله رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری تاکید کرده‌اند و قوانین نیز از آن حمایت می‌کنند.
معاون وزیر اقتصاد اضافه کرد: رییس جمهوری به همه دستگاه‌ها اولتیاتوم داده و خواسته است تعامل بهتری برای بهبود فضای کسب و کار داشته باشند.
وی با بیان اینکه مهلت این ضرب الاجل تا ۱۵ مهر بوده است، افزود: اکنون هیچ دستگاهی نیست که ادعا کند به آن تکلیف نشده است.
دهقان به آغاز پویش ملی بهبود فضای کسب و کار اشاره کرد و گفت: دستگاه‌های مختلف دولتی، حاکمیتی و نهادهای عمومی باید گام‌های موثر برای تحقق آن بردارند.
معاون وزیر اقتصاد با بیان اینکه برخی دستگاه‌ها همکاری لازم را در این بخش نداشته‌اند، افزود: وزارت بهداشت، وزارت علوم، سازمان امور استخدامی، شهرداری تهران، سایر شهرداری‌ها و بخش مرتبط در وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه از جمله دستگاه هایی بوده اند که همکاری لازم را نداشته‌اند.
معاون وزیر اقتصاد خاطر نشان کرد: این دستگاه‌ها دنبال عدم شفافیت نیستند بلکه اقداماتشان کافی نبوده است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی