fa تعیین تکلیف نیروهای خدمتی آتش نشان در دستورکار دولت قرار گیرد نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: تعیین تکلیف نیروهای خدمتی آتش نشان باید در دستورکار دولت قرار گیرد. 10/14/2019 3:09:20 PM 10/14/2019 3:08:58 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
نماینده مردم صومعه سرا

تعیین تکلیف نیروهای خدمتی آتش نشان در دستورکار دولت قرار گیرد

نماینده مردم صومعه سرا در مجلس گفت: تعیین تکلیف نیروهای خدمتی آتش نشان باید در دستورکار دولت قرار گیرد.
دوشنبه 22 مهر 1398 ساعت 15:09
تعیین تکلیف نیروهای خدمتی آتش نشان در دستورکار دولت قرار گیرد
به گزارش فارس، سیدکاظم دلخوش اباتری نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی در نشست علنی پارلمان با اشاره به سیل اخیر استان گیلان، اظهار داشت: این سیل در شهرستان صومعه سرا طی چند روز اخیر خسارت های جانی و مالی بسیاری را به دنبال داشته و حوزه انتخابیه بنده را مورد آسیب قرار داده است.
وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش نیز عنوان کرد: در حال حاضر معلمان حق التدریس و پیش دبستانی با وجود 14 سال سابقه کار کنار گذاشته می شوند و این در حالی است که آموزش و پرورش با کمبود نیرو مواجه بوده و از سرباز معلم و نیروهای بازنشسته استفاده می کند.
دلخوش افزود: باید دستوری صادر شود تا ستاد مدیریت بحران به این موضوع ورود کند، در سیل ابتدای سال و سال های گذشته مردم استان گیلان همواره در کمک رسانی به سیل زدگان پیش قدم بودند بنابراین باید دستوری صادر شود تا مسئولان کشوری نیز در کنار مسئولان بومی به داد مردم سیل دیده برسند.
وی اضافه کرد: تعیین تکلیف نیروهای خدمتی آتش نشان نیز باید در دستورکار دولت قرار گیرد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی